A Telekom minek hirdeti, hogy függetleníti a régi telefonjait, amikor nem teszi meg?
Lett volna egy régebbi telefon, telekomos, gondoltam úgyis kifüggetlenítik ingyen, megvettem.
Kértem rá igényt, majd jött sms, hogy: nem áll módjukban kifüggetleníteni, szíves elnézésemet kérik.
Próbáltam szervizben függetleníteni, ott meg nem tudták.
Most adhatom el. :(
Egyszer már volt hasonló, ott is elsőre próbáltak lerázni.
Majd hoszas levelezés után nagynehezen kiküldték a kódot.
...aztán felhívtak, hogy elégedett vagyok-e a szolgáltatással?
Úgy tudom, ezt nekik kötelező lenne elvégezni.
Csak a náluk vásárolt, Te neveden lévő és lejárt hűségidejű előfizetéshez tartozó készüléket függetlenítik.
Vagyis kihoztál egy telefont 3 éve, azt probléma nélkül, de egy "valakitől vásárolt" , ismeretlen eredetű készüléket NEM kötelesek függetleníteni.
"Lehet, unalmas órámban írok a Nemzeti hírközlési felügyeletnek"
Lelombozlak: ez időpocsékolás. Az ügyintéző felcsapja a törvényt:
kikeresi az idevágó passzust és megírja neked:
"(4d) * A határozott idejű előfizetői szerződés lejártát vagy a 134. § (15) bekezdése szerinti elszámolást követően a szolgáltató az előfizető kérésére külön díjazás nélkül köteles gondoskodni arról, hogy az e szerződéssel együtt vásárolt készülék bármely szolgáltató előfizetőjeként használható legyen (hálózat-függetlenítés)."
Magyarul az előfizetésedhez vásárolt készülékkel foglalkoznak.
Öööö, és az szerepel valahol, hogy átruházható-e a szerződés valaki másra a hűségidő lejártát követően?
Ha már a jogi passzusoknál tartunk...
Telenornál elég volt a telefont, garanciapapírt, számlát bevinni a szolgáltatóhoz. Hogy ki vette a telefont, senkit nem érdekelt!
Valószínű a hazai össz. telefontársaságnál akkor ez így működik.
Ismételten leírom, és be is linkelem:
qrvára nem szerepel sehol, hogy küldjem be a vásárlást igazoló összes papírt, a kutyám törzskönyvét, oltási igazolványát, semmit.
Illetve ugyanez megtehető a 1414-es számon. És nem, ismétlem ott se fognak a személyemre rákérdezni.
De várom a további okoskodásokat, de előbb utána kéne nézni, meg elolvasni mi hogy van....
"Fontos!
A feloldást csak kellékszavatossági időn belül (2 év) tudjuk elvégezni. A felsorolt készüléktípusokhoz annak gyártójától a SIM Lock feloldó kód már nem szerezhető be: Nokia, LG, Microsoft Lumia, Lumia.
Utoljára frissítve: 2021. október 27."
A probléma valószínű ez volt, a sokadik átnyálazás után találtam meg, de ezt inkább a fő oldalukon kellett volna kiírni.
Kissé megtévesztő így.
Bár utoljára frissítve: 2021 10. 27. vagyis tegnap.
Én meg 5 napja pattogok náluk ezen.
Korrekt cég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!