Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Lecserélnéd a telefonodat...

Lecserélnéd a telefonodat azért a hibáért mert hetente random 1-2 alkalommal újraindul?

Figyelt kérdés
Volt már többször szervízben és nem tudnak mit csinálni vele. Kicserélték már a fél belsejét, szoftverezték, de csak csinálja. Olvastam már több Samsungról is, hogy ez valami gyári hiba és nem tudnak mit kezdeni vele.
2022. ápr. 8. 09:20
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Milyen telefon pontosan?
2022. ápr. 8. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
57%

Igen, kérdés nélkül. Ha bármilyen veszély helyzet van vagy mit tudom én jó ha legalább a telefon stabil. Ne akkor szórakozzon.


De kinek mi

2022. ápr. 8. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Samsung A41 a készülék.
2022. ápr. 8. 10:01
 4/13 anonim ***** válasza:
46%
na azt meg pláne, hogy le
2022. ápr. 8. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
27%
Samsungot baj nélkül is azonnal, kérdés nélkül. 😄
2022. ápr. 8. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
85%

Ha garanciális a telefon akkor kötelesek kicserélni mivel nem javítható.

Ha pedig nem akkor vagy együtt élsz a hibával vagy kidobod a francba és veszel egy normális telefont.

2022. ápr. 8. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
83%
Ha még garis, akkor ennyi próbálkozás után illene egy komplett új telefont adniuk. Sőt, nem csak illene, hanem kell is.
2022. ápr. 8. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
83%
Nekem Huawei P20 van, több mint 3 éve.. Azt gondolom hogy jó lesz ez még 10 évig. Minek új teló? Előbb költök motorra...
2022. ápr. 8. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
67%

"Ha garanciális a telefon akkor kötelesek kicserélni mivel nem javítható."

Senki nen állított ilyet. Addig és ennyiszor javíthatják, amennyi az idők végezetéig belefér. Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy a vásárló az, aki megelégelheti a helyzetet 3 sikertelen javítást követően, és kérhet cserét, árleszállítást, vagy elállhat a vásárlástól. Ettől függetlenül, ha a vásárló passzív ebben a kérdésben, a vállalkozás is kezdeményezhet hasonlóan, ha neki a javítás nem gazdaságos. De nem kötelezettsége. Tehát a kérdezőnél a labda.

2022. ápr. 8. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
80%

Ha Xioami lett volna, akkor nem lepődtem volna meg rajta. De így, hogy Samsung nem gondoltam volna rá..


Egyébként a gyártási hiba sajnos fent áll, hibásan jön le a gyártósorról.

2022. ápr. 8. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!