Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudom atkiválni az...

Miért nem tudom atkiválni az újonnan vásárolt telekom domino quick sim kártyámat?

Figyelt kérdés
Az online regisztrációs felületen pontosan ugyanúgy adom meg az adataimat ahogyan az okmányirataimon szerepelnek, az oldal mégis hibát jelez. Ez miért van? Esetleg létezik valami hibabejelentésre szolgáló telefonszám a telekomnál?
2022. ápr. 19. 14:27
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

" Mindenesetre eléggé felháborító és kiábrándító, hogy egy akkora vállalat mint a telekom nem képes egy hatékonyan működő online regisztrációs felületet fenntartani."

Nincs nekik ilyenjük. Te nem a szolgáltatóhoz regisztrálsz, ez adategyeztetés. Ha te még nem voltál ügyfelük, szerinted honnan a bánatból tudnák az adataid, és miből állapítanák meg hogy hibás?

2022. ápr. 19. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim válasza:
Kérdező, ilyen gondok mindegyik mobilszolgáltatónál előfordulnak, és legtöbbször a magyar állami bürokrácia hibája miatt: az szokott lenni a probléma, hogy a BM-es adatbázisban valamiért (elgépelés, vagy akár adatbázis-sérülés miatt) nem pontosan úgy szerepel valamilyen adatod (pl. a születési hely), mint ahogy az okmányodra van írva.
2022. ápr. 19. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!