Lesz még iphone 13 pro a telekomnál?
Jött az értesítés hogy van készleten,meg is rendeltem, majd írta email-ba hogy sikeres megrendelés. Aztán 10 perc múlva meg írták:
"Megrendelésedet megkaptuk, azonban a háttérben hibát tapasztaltunk.
A javítás folyamatban van, további teendőd nincs.
A megoldásról hamarosan tájékoztatunk.
Köszönjük a türelmedet!"
Most ilyenkor mivan? Weboldalon is azt írja hogy sikertelen megrendelés.
"A javítás folyamatban van, további teendőd nincs. A megoldásról hamarosan tájékoztatunk."
Ezen mit nem értesz?
A héten akadozott a telekom rendszere. Lehet hogy még mindig nem sikerült minden hibát kijevítani.
Ha sikertelen a megrendelés, akkor rendeld meg újra.
Vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot.
Az is lehet hogy egyszerre rendeltetek valaki mással és ő néhány másodperccel gyorsabb volt.
Már csak a raktáron lévő készleteket szórják ki, új készlet 13 próból már nem lesz.
Húha, ne hari, de diszlexiás vagy, esetleg hasonló mentális probléma? Mert ha egy ilyen rövid és egyszerű üzenetet nem értesz...
Az üzenet lényege: Te megrendelted a telefont, a Telekom fogadta is a rendelésed, de aztán valami rendszerhiba lépett fel a szolgáltatónál! Hívd fel Őket telefonon, és érdeklődj a rendelésedről, hogy rögzítették-e, és hogy küldeni fogják-e !
Amúgy nem tudom, hogy a 13 Pro mennyire kapós szolgáltatónál, de például anyukám legutóbb, 2021 karácsonyra kapott egy iPhone 6S-t (Neki az is bőven megfelel), szintén a Telekomtól, igaz elég régi típus, de bontatlan csomagolásban, 6 év után is volt még belőle raktáron a Telekomnál !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!