Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem tudok beszélgetni a...

BJP kérdése:

Nem tudok beszélgetni a WhatsAppon a bluetoothos fejhallgatóval. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Van egy problémám a WhatsAppal és a fejhallgatómmal.


Szükséges adatok:

- iPhone 7,

- szoftververzió: 15.7,

- WhatsApp verziója: 22.21.77,

- a bluetoothos fejhallgató: Trust Paxo 22451.


A problémám úgy néz ki, hogy amikor használom a fejhallgatómat, a hívások alatt vagy a hangüzenetben a hangomat nagyon gyengén lehet hallani. Arra a következtetésre jutottam, hogy WhatsApp nem használja fel a fejhallgató mikrofonját, hanem a mobilé, bár a Trust Paxo be van állítva. Viszont az iPhone-t beállítva (hogyan szeretnék hallani a hangot) és a készüléket a fülnél tartva, minden rendben van és a beszélgető nagyon jól hall engem.


Nem tudom, miért így történik:

- az app engedélyt kapott arra, hogy felhasználhassa a mikrofont,

- a fejhallgató és a mobil össze van kapcsolódva,

- a Messengeren, a Jitsin és a Signalon minden jól működik,

- töröltem és újra töltöttem le a WhatsAppot,

- sőt rákattintottam "Az eszköz elfelejtése"-t és újra összekapcsoltam két készüléket.


Tudja-e valaki, mit tegyek?



2022. okt. 26. 20:30
 1/2 anonim ***** válasza:
a bluetootht használatához is kapott engedélyt az app?
2022. okt. 26. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Igen.

A fejhallgató mikrofonja most nem működik nem csak WhatsAppal, hanem Messengerrel, telefonnal, semmivel.

2022. nov. 7. 23:46

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!