Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Egy tárcsás telefont szeretnék...

Egy tárcsás telefont szeretnék átalakítani, hogy a mai rendszeren is használható legyen. Tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok. Utánanéztem, hogy a régi rendszer a pulse, a mai a tone. Így a legkönyebb egy pulse to tone átalakító beszerzése lenne. Nem lehet másként megoldani valahogy? Ha igen, milyen konkrét lépéseket kell tennem, hogy működjön? Vagy ha csak a pulse to tone átalakító a megoldás, hogy kell pontosan csatlakoztatni? Nem fér a fejembe, hogyan lesz a hármas dugósból kettes, amivel ugye lehet az európai konnektorba dugni.


Vagy ha nem így működik bocsánat, tényleg kezdő vagyok, de elszánt.:)


(A pulse rendszeren ma már ugye csak fogadni lehet hívást, de én kezdeményezni is szeretnék, így mindenképp átalakítanám.)



2023. febr. 20. 22:26
 1/8 anonim ***** válasza:
86%

Telefont nem dugunk 220-ba.

Ismered a régi telefonközpontok működését?

A feladat egyszerű. Egy olyan érzékelőt kell szerkesztened, amely a tárcsa forgási idejét érzékeli, és digitális értékkel helyettesíti.

2023. febr. 20. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
55%

Tessék:

[link]

Kérdezd meg az eladót, ha tud tone üzemmódot (amit kétlek), akkor kész is van.

De ha nem, már akkor is beljebb vagy egy lépcsővel, mert már nyomógombokkal könnyebb kivitelezni mint tárcsással.

A nyomógombos hívóművet már egy ilyennel összekombinálni talán nem az ördögtől való:

[link]


De inkább egy ilyet javasolnék neked:

[link]

2023. febr. 21. 03:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
58%

2. Az én értelmezésemben olyan telefont szeretne, amelyik kűlsőre ugyanolyan, mint a régi tárcsások. Használni is ugyanúgy kell.

Tone üzemmódban használhatatlan, mert már nincsenek hozzá alkalmas központok.

2023. febr. 21. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza: