Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Készülékbiztosítás ügyintézés...

PaRtY BoY kérdése:

Készülékbiztosítás ügyintézés telekom!? Olvasd!

Figyelt kérdés
Sajnos összetört a telefonom. (iPhone 12 Mini) telekom függő. 3 éve van nálam, azóta biztosítást fizetem. Kérdésem az lenne, hogy mi a gyakorlat? Új készüléket kapok? Vagy s meglévőt javítják?

2023. okt. 20. 23:05
 1/7 anonim ***** válasza:
79%
Amint beslattyogtál a legközelebbi Telekomos ügyfélszolira, és elmesélted, milyen körülmények között tört össze a teló (spontán, mert rossz napja volt, vagy mert mondjuk rácsukódott a csomagtérajtó), valamint megnézték, a biztosításod mire terjed ki, máris megkapod a választ.
2023. okt. 20. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Olvasd!

Általában amikor előrukkolsz hogy miként tört össze, akkor összecsapják a kezüket és felkiáltanak, hogy arra pont nem érvényes a biztosítás.

De ha a saját kezűleg aláírt példányod elolvasod, hogy mik a kizáró okok, akkor nem kellene itt kérdezősködni.

Látatlanban például az az eset, hogy munka közben sérült meg, az kapásból bukta.

2023. okt. 20. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Mennyit fizetsz rá havonta?
2023. okt. 20. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ne csodálkozz ha fizetni kell.... a biztosításnak van önrésze amit mindenképpen ki kell majd fizetni. Ezt is benne van a kötvényben.
2023. okt. 20. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Jesszus. Azt hittem nem kell leírom. Evidens hogy van önrész. És nyilvánvaló az is hogy nem szándékosan munka közben törtem össze. De látom sajnos nem kaptam olyanról eddig olyan választ aki hasonló cipőbe járt mint most én.

2890 fizetek havonta.

2023. okt. 21. 00:19
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Jesszus. Azt hittem nem kell leírnom. Evidens, hogy te tudhatod, hogy mi van a biztosítási szerződésedben. Vadidegenek honnan tudják?


Olvasd!


Az a gyakorlat, hogy a törött készülékkel bemész oda, ahol intézted az egészet és megbeszélitek, hogy mi lesz.

2023. okt. 21. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"Evidens hogy van önrész"

Látom új vagy a gyakorin. Itt az emberek 99%-nak nem evidens.


"És nyilvánvaló az is hogy nem szándékosan munka közben törtem össze"

Honnan a pék ...ból tudnám, nem voltam ott melletted.


"2890 fizetek havonta."

Vagyis több mint 100ezer forintot kifizettél már a semmire és most még lesz önrész is. Ez több mint egy hivatalos szerviz kijelzőcsere díja.

Ékes példája annak hogy miért nem szabad ilyen biztosításokat kötni. Nettó lehúzás.

Esetleg az első fél-1 évben egy nagy értékű telefonnál, ahol k. drága még a javítás, ott talán megéri. De egy ilyen idős telefonnál már régen le kellett volna mondani, mert már csak a biztosítók éhes szájába tömöd a pénzt.


A gyakorlat az hogy a szerviztechnikus eldönti hogy készülék javítható-e vagy nem. Ha nem, akkor kapsz másik telefont. Újat nem, mert már 2 éve nem gyártják, úgyhogy valami felújítottat. De ezt nem tudja senki előre. A bevizsgálás során döntik el hogy mi legyen.

2023. okt. 21. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!