Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kisebb tarifacsomagra váltás...

Kisebb tarifacsomagra váltás vagy feltöltőkártyás?

Figyelt kérdés

3 éve van meg a jelenlegi Yetteles előfizetésem, az egyik legnagyobb csomag, havi 17 ezer. Közben nemrég módosítottak is a tarfián és még drágább lett. Korlátlan beszélgetés és 100gb net van hozzá. Amikor ezt csináltuk még egyetemen voltam és mivel a szüleim külföldön élnek és én akkor költöztem el az egyetem miatt erre volt szükség.

Azóta azonban nemrég elhelyzekedtem egy jó cégnél ahol hosszútávon tervezek, a céges telóhoz jár korlátlan net és nagyon sok perc beszélgetés. Így teljesen szükségtelenné vált a saját telefonomon az előfizetés,mivel már csak a cégeset használom.

A privát számomat megtartanám azért, arra gondoltam hogy vagy átállok feltöltőkártyásra ami 490 volt vagy valami teljesen kis csomagra pl havi 1000forintért.

Ezt meg tudom tenni? Mármint az egyik legnagyobb csomagról csak úgy simán le lehet mondani? Hogy működik ez? Gondolom be kell menni egy fiókjukba. Van egy ilyen kis Huawei zsebwifim is tőlük a csomaghoz, amin szintén van x gb net havonta. Azt vajon vissza kell adni?

Bármilyen segítséget szívesen fogadok!



jan. 23. 08:24
 1/4 anonim ***** válasza:

3 év, tehát hűségidő már biztosan nincs, úgyhogy bármire válthatsz, legkisebbre, vagy feltöltősre, amire szeretnél.

A zsebwifi hogyan működik, van hozzá plusz előfizetés, vagy hogy? Mert ugye abban is van sim kártya. Az eszközt nem kell visszaadni, azt kifizetted, a tiéd.

Ha van a szolgáltatónál online fiókod, akkor azon keresztül is meg lehet csinálni,

jan. 23. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszi!

Próbáltam az online fiókot, van is, azonban kéri a 4 jegyű kódot amit a csomag létrehozásánál adtam meg elvileg, hát én arra nem emlékszem már, és nem tudom hova írtam fel. Így csak fiókban lehet intézkedni ezzel kapcsolatban.

A zsebwifi valahogy hozzá van rendelve a csomaghoz plusz szolgáltatásként. Nem nagyon vagyok otthon a részletekben mert még anyukámmal intéztük és ő volt a fő intézkedő ebben.

jan. 23. 09:44
 3/4 anonim ***** válasza:

Akkor menj be egy személyes ügyfélszolgálatra, az les a legegyszerűbb.

Ugye a te neveden van az előfizetés, nem anyukádén?

jan. 23. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
igen,az enyémen.
jan. 24. 21:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!