Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogy tudom ellenőrizni, hogy...

Hogy tudom ellenőrizni, hogy van-e fizetési kötelezettségem applikációval kapcsolatosan?

Figyelt kérdés
Sajna nem tudok angolul, és telepítettem az IScannert. Ennek elvileg van egy sima és egy pro verziója. Én csak a simát akartam telepíteni, de naná, hogy felugrott a fizetős rész, és ott nem okéztam le semmit, hanem vártam valakit, hogy ebből hogy tudnék kifarolni, mert annyira nem kell nekem, hogy akár egy forintot is fizessek érte. Na mármost addig vártam ezzel, ameddig ez a rész teljesen eltűnt, és most tök bizonytalan vagyok, hogy mi van. hogy tudnám ellenőrízni, hogy mizújs? A mobilos fizetés nincs engedélyezve a telefonomon, így onnan nem is tudtak lehúzni. De nem szeretnék meglepetést, hogy egyszer csak benyújtsák a számlát.

tegnap 19:16
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Semmilyen fizetési kötelezettséged nincs, ez nem is így működik.


Ha nem adtál meg fizetési adatokat, akkor eleve nem is engedi aktiválni fizetős dolgokat, olyan nincs, hogy engedi, aztán utólag szól, hogy "ja, fizetned kéne".

tegnap 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
E-mail címet adtam meg, de az lehet, hogy csak a szolgáltatáshoz kérte. Köszönöm.
tegnap 20:39
 3/4 anonim ***** válasza:

Szia!


Ha a Play áruházban vagy az App Storeban nem adtál meg fizetési módot, akkor nincs mit megterhelnie.

De ha meg is adtál volna, akkor is meg kell erősítened a vásárlást vagy biometrikus azonosítással (ujjlenyomat, vagy az arcod, ha be van állítva), vagy ha nincs biometrikus azonosítás, akkor a Google vagy az Apple fiókod jelszavával. Ezek az intézkedések pontosan azért vannak, hogy véletlenül ne tudjon a felhasználó vásárolni, vagy a gyermek, ha a szülő odaadja a telefonját, ne tudja megterhelni a fizetési módot játékokon belüli vásárlások segítségével. Ha pedig mégis sikerült volna a vásárlás, akkor az Appletől is, és a Googletől is megkapod emailben a sikeres vásárlásról szóló levelet és a nyugtát.

De ne aggódj, ha nem nyúltál semmihez (amit ugye a kérdésed kifejtős részében le is írtál), akkor a te esetedben szinte biztos, hogy nem történt előfizetés.

De ha biztosra szeretnél menni, akkor leírom, hogy a Play áruházban ez hogyan ellenőrizhető. Nincs IPhone készülékem, így azon sajnos nem tudom, hogy az előfizetések merre találhatóak meg, de gyanítom, hogy valami hasonló helyen vannak.

Szóval lépj be a Play áruházba, majd a jobb felső sarokban kattints a nevedre ("Bejelentkezve mint Gipsz Jakab). Ezen a menün belül válaszd a "Fizetési módok és előfizetések" lehetőséget. Azon belül pedig az előfizetéseket, és ott látod az összes előfizetésed, ha van. Ha nincs, akkor értelemszerűen nincs fizetési kötelezettséged senki felé a Play áruházon keresztül.

tegnap 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a megnyugtató választ.

Ment a zöld pipa.

tegnap 22:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!