Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Az miért van hogy az összes...

Az miért van hogy az összes sony ericsson fülhallgatóm elromlik fél év alatt és drága és nincs rá garancia? ://

Figyelt kérdés
2009. jún. 22. 23:28
 1/6 anonim válasza:

Murphy törvénye...


Amúgy lehet sorozathiba, vagy eleve nem gyártják tartósnak üzleti érdekből, hogy minél hamarabb vegyél újat... Ez utóbbi lehet, hogy szemétségnek tűnik a gyártók részéről, de ha megnézem, hogy régebben sokkal tartósabbak voltak a műszaki cikkek, mint manapság, akkor én már ilyeneken meg se lepődök, persze ez nem jó. (van egy kb. 25 éves varrógépünk, még mindig kiváló állapotban, nem tudom, hol fogok találni ehhez hasonlót, ha kell majd...)

2009. jún. 23. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Olyan nincs, hogy nincs rá garancia. Magyarországon minden (legálisan forgalmazott) műszaki cikkre jótállást kell vállalnia a forgalmazónak. Ha rendeltetésszerű használat mellett romlott el és a számlát is be tudod mutatni róla, akkor kötelesek kicserélni. Ha nem, lehet fenyegetőzni a fogyasztóvédelemmel, kérni a panaszkönyvet, fogyasztóvédelemhez fordulni, végső esetben polgári pert indítani...
2009. jún. 23. 02:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

2: Tartozékra sehol sincs garancia. Telefonnal vett fülesre nem kapsz sehol. Viszont ha külön veszed, akkor arra már jár.

(Persze ha tudsz az első mondatomnak ellentmondó konkrét törvényről, arról szívesen olvasnék)

2009. jún. 23. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

hy

nekem volt 2 éve 1 W300i-m T-mobile-nál. Füles tönkrement, bevittük hozzájuk és azt mondták hozatnak másikat, de a konkrét cserére már nem került sor, mert közben váltottam 1 V630i-re. Ezt a Vodafone-nál vettem, ennek se bírta sokáig a fülese, bevittem kicserélték.

Probáld meg, semmit nem veszíthetsz!

/Garanciapapírt, telefont, számlát, mindent vigyél!/

2009. jún. 23. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
ok köszi
2009. jún. 23. 20:46
 6/6 anonim ***** válasza:

Tartozékra van garancia. Az egy másik dolog hogy téged elhajtanak vele.


[link]


A 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szabályozza a kötelező jótállás kérdéskörét. Ebben ír a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikkekről is, amit az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Amennyiben a javítás a helyszínen nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazónak kell gondoskodnia. 249/2004. (VIII.27.) kormányrendelet pedig kimondja, ha az el-, illetve a visszaszállítást a vállalkozó elmulasztja, azt költségére a fogyasztó is elvégezheti vagy elvégeztetheti. Tehát TV-t ne hurcolj, akkor sem ha a boltban azt mondják...

2009. jún. 24. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!