Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi lehet a hibája? Esetleg...

Mi lehet a hibája? Esetleg tudok vele valamit csinálni, hogy a szervíz elkerülhető legyen?

Figyelt kérdés
Vodafone Smart II készülékem van. Délután éppen interneteztem rajta és épp töltöttem le az Instagramot. Egyszer csak kikapcsolt (Instától függetlenül). Először fekete volt a képernyő, majd egy akksi ki-be "megoldotta", és már bejött a logójuk, de a készülék továbbra sem működik. A pin-kód beírását sem tudom elvégezni. Ha jól tudom lítium ionos akksija van. Mikor hazaértem (nem volt hideg, sem eső, sem túlzott nap), feltettem töltőre mert egyébként eléggé le volt merülve de csak citromsárga színig. Ezután se működött, azóta próbálom de semmi. Egyébként szétszedtem és a SIM kártya mellett egy kis fehér kör alakú papíron pirosas csík van - ezt azért írtam le, mert volt már telefonom, aminél ez a vizet jelezte. Valamint pár hete kaptam szoftverfrissítésre sms-t - most kaptam netet rá, be volt kapcsolva, lehet letöltötte és én nem láttam és ez okozná a gondot? Előre is köszönöm a segítségeket :)
2013. febr. 26. 20:51
 1/4 anonim ***** válasza:
A piros folt valószínűleg beázás nyoma. Szoftvert magától nem szed le alapból, bár néhány telefonon lehet ilyet beállítani. házilag annyit tehetsz, hogy géppel frissíted a rendszert. Ha nem lesz jó utána sem, a vodánál megteszik neked.
2013. febr. 26. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Szia,


Igy latatlanban nem tudok sok mindent mondani, annyival viszont megnyugtatnalak, hogy azon a kis feher kor alaku matrican nem a beazas miatt van a piros csik, az enyem is olyan, es mivel nemreg bontottam ki, ketlem hogy be lenne azva :)

2013. febr. 26. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Az en telefonommal is ugyan ez a gond már régóta... valószínüleg szoftveres probléma. Amit megtehetsz: belépsz a recoverybe ott először egy wipe chace partition, majd reboot now. Ha nem segít akkor ugyanugy a recoveryben wipe userdata/factory reset ha ez sem segít, nézd meg a SZOLGÁLTATÓ honlapját, nem adtak- ki frissítést, ha igen, akkor azt nyomasd fel, ha ez sem. Segít, akkor minden garancia vesztés menteset! Megpróbáltál, úgyhogy inkább szerviz, de ha már nincs garanciád akkor nekieshetsz a rendszer maszatolásának, de szerimtem.előbb mindenképp tegyélmeg mindent, nehog úgy járj mint én ;)
2013. ápr. 7. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
köszi a válaszod, de már megoldódott a probléma. szervízbe vittük és szoftverfrissítés és valami fóliacsere vagy mi volt benne.:)
2013. ápr. 8. 21:47

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!