Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Üdv Mindenkinek! Van egy sony...

Fincso kérdése:

Üdv Mindenkinek! Van egy sony sola készülékem melynek van egy gyári hibája! Találkozott-e már valaki hasonlóval?

Figyelt kérdés
A készüléket 2x vittem szervizbe(telenor), ahol "szoftverezték"!De a hiba még mindig fennáll!Külső eszköz csatlakoztatásakor felismeri,de a kijelzőt nem lehet irányítani! Ugrál, nem reagál stb.... Cseréltethetem ilyenkor, vagy egyáltalán mi baja lehet?

#Sony #külső eszköz #hibásan működő kijelző!
2013. ápr. 3. 20:24
 1/6 Beviz Elek ***** válasza:

milyen külső eszköz csatl? otg-s külső vagy szgép?


Milyen kábellel? Gyári vagy bolti vmi?

2013. ápr. 3. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Csak gyári kábelt használok! Eddig a következőknél tapasztaltam:Adatkábel, töltő, és ami nem gyári, egy canyon füles. Ennyi.A hiba pedig mikor hogy jelentkezik.Adat kábelnél rendszeresen, fülesnél mikor hogy, de ha huzamosabb ideig nem volt rákötve egyikre sem, azonnal hülyéskedni kezd. :/ Egy idő után abbahagyja, viszont eléggé idegölő!
2013. ápr. 4. 04:36
 3/6 Beviz Elek ***** válasza:

èn töltöttem sony-t nokia adatkàbellel ès akkor hasznàlhatatlan volt a kijelzö, de gyàri kàbellel elkèpzelhetetlen.

a 2. tipp a szoftver lett volna, de ìrtad hogy ùjrahùztàk... ùgyhogy passz...


Szerintem vidd be minden tartozèkkal ès csapj az asztalta, hogy valamit csinàljanak mert te fizettèl èrte ès a kukàba sem akarod dobni ès hetente sem akarsz visszajàrni....


Amùgy mondtak valami èrdekeset a telóval kapcsolatban? Vagy frissìtès ès hazaküldtek?

2013. ápr. 4. 05:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

1. Szoftverezés és haza

2. jegyző könyv, miszerint a telefon kifogástalanul működött,a leírt hibák egyike sem jelentkezett, még huzamosabb használat után sem.

Kb ennyi!

Csak akkor azt nem értem miért kergül meg mindig, mire haza érek vele ?! :/

Még most hagyján ,mert a headset többnyire működik! De egy idő után apró bakikkal,de rákezd!

Azért köszönöm a válaszod, és segítséged!

Valszeg az lesz hogy ráborítom a pultot!

2013. ápr. 4. 16:02
 5/6 Beviz Elek ***** válasza:

Esetleg még... Gondolom eddig csak a telód vitted be, a tartozékokat nem... Vidd a saját töltőd a saját kábeleddel és a fülest. És mutasd meg nekik... Nézzék meg azt is, hátha azzal van a gond és cseréljék ki.

(füles meg.... van olyan, hogy valami nem passzol össze... volt egy sony-m, néhány memókártyával nem működött jól. Ugyanaz a kártya másik telefonba jól ment. Vettem másikat, az zal jól ment, amivel meg nem, azt odaadtam a csajomnak és az ő sonyjába nagyon jól működött)

2013. ápr. 4. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Sajna ez az elmélet is megbukott :S

Az adatkábel egy az egybe csuma sz.. !

A headset is változatlan gyárival, és nem gyárival, memóval vagy anélkül!A youtuben láttam egy videót de ott eszközt sem kellett csatlakoztatni hozzá , hogy ezt csinálja, és ott commentbe írta valaki hogy "motherboard" -al van a probléma :S Szal én is kifogytam az ötletekből! ÉS most vettem észre hogy a gari papírján fel se tüntették a legutóbbi szerviz időpontját :/

2013. ápr. 4. 19:27

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!