Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor One Tuch S mobil, ön...

Aputyu kérdése:

Telenor One Tuch S mobil, ön kibekapcsolás vagy csak kikapcsolás, valamint csengő és jelzőhang bállítással kapcsolatban tudna e Valaki segíteni?

Figyelt kérdés
10 napos korában átesett egy szoftverfrissítésen (szerviz), de addig is és azóta is, naponta többször is kikapcsol majd újraindúl s ilyenkor mindég kéri a sim pinkódot.Ez a jobbik eset ,mert van ,hogy csak kikapcsol és amikor, véletlenűl észreveszem ,akkor én kell újra bekapcsoljam, természetesen ez idő alatt nem vagyok elérhető! A másik gondom a csengőhang és jelzőhang beállítása,semmilyen módon nem sikerűl hozzárendelni hangot (mp3), amint kiválasztom a hangot valahonan, le okézom , meg is szólal kb 2 másodpercig és kész,majd a hang beállításoknál kiírja,a telefon és értesítési csengőhang funkciónál,hogy ismeretlen csengőhang!Ugyanakkor nem találom a gyári csengőhang csomagot sem sehol,hogy legalább onnan tudjak egyet beállítan!Jelenleg a csengőhangom egy halk harang, amit a mobilom választott ki magának,valahonnan és ezen semmilyen módon nem sikerűl változtatnom!

#beállítás #telenor onetouch s #ön ki-be kapcsolás
2013. ápr. 7. 00:15
 1/1 anonim ***** válasza:
Sztem vidd el egy gsm szervízbe, hátha megtudják javítani.
2013. ápr. 7. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!