Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone 4S cseregarancia a...

Sutty kérdése:

IPhone 4S cseregarancia a T-Mobile-nál: azzal vádolnak, hogy szétszedtem a telefont! Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Fél éve vettem egy iPhone 4S-t a T-Mobile-nál, ami azóta megadta magát. Visszavittem, bemondtam a hibát, mondták, hogy jó, cserélik. Egy hétre jött refurbished cserekészülék, és mikor vittem leadni a régit, mondta a srác, hogy szét kell szednie, leellenőrizni, hogy a gyári szám mindenhol stimmel-e. A gépben, a telefonban, a szerződésen stimmelt, de mikor szétszedte, azt mondta, valamelyik alkatrészen más szám van, így el kell küldeni bevizsgálni, és ha bebizonyítják, hogy szétszedtem, ugrik a garancia azonnal, és nem kapok semmit. Egy hétig ott lesz a telefon. Jóformán azt mondanak, amit akarnak, én pedig hogy bizonyítom, hogy nem szedtem szét? Pedig tényleg nem, még a védőfólia is rajta volt a telefonon! Mi a teendő ilyenkor?

2013. okt. 1. 19:10
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
80%
Nyugi, nem kell osztani az eszet minden apple kulcsszóra!
2013. okt. 2. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

"Mivel tájékozatlan vagy így elárulom neked, hogy a szolgáltatónál is gyári apple garanciát kapsz. A szolgáltató csak átveszi a készüléket és továbbítja az apple-höz."


Magad ellen beszélsz. A szerviz meg rövid i.


Mindegy nem offolom szét szerencsétlen kérdését, te azt csinálsz, amit akarsz.


Remélem megoldódik a problémád Kedves kérdező!

2013. okt. 2. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

Nem beszélek magam ellen. Azért, mert te tudatlan vagy, azért nem én beszélek magam ellen.

A kérdező akár az Apple-hez is vihette volna közvetlen a készüléket.

Amikor htc-m volt és szolgáltatónál vettem, akkor is közvetlen a szervízbe vittem, mert tudtam, hogy gyorsabban kész lesz. Csak be kellett mutatni a T-s garanciajegyet.

Amikor meg még szolgáltatónál dolgoztam, akkor akinek Nokiája volt nekik mindig elmondtuk, hogy viheti közvetlen a Nokiához is, mert úgy gyorsabb a szervízelés. Kb 500m-re volt egy Nokia márkakereskedés.


De te legyél okosabb és tudd jobban, hogy mi és hogyan működik. Kár, hogy csak a szád jár és fingod sincs az egészről. Pláne nem a jogszabályi és gyakorlati hátteréről. Mert nem a kereskedő vállalja a garanciát, hanem a gyártó.

Kivéve a zuggsm boltokat ahol nem kapsz gyári garanciát, persze jóval olcsóbban megkapod a szürkeimportos telefont. Csak ha javítani kell, akkor kiröhögnek a márkaszervíznél csakis az üzletbe viheted vissza. Aztán vagy normálisan javítják vagy megszívtad.

2013. okt. 2. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:

Kedves Mindenki,


Köszönöm a segítő szándékú válaszokat. Valamiért nem kaptam értesítést, hogy írtatok a kérdéshez, így egy kicsit megkésve reagálok.

Először is: a telefon nem 300 ezer forint volt, még a fele sem, azért vettem azt, mert előtte is Apple volt, ezután is az lesz, és száz éve a T-mobile-nál vagyok, tehát ki szoktam használni a készülékváltás, és a platinakártya előnyeit. (Már ha ezeket annak lehet nevezni.)


A srác az üzletben azt mondta, muszáj volt levennie a hátlapot, és a különböző kis alkatrészeken leellenőrizni, hogy ugyanazok-e a gyári számok. Mivel egy alkatrészen eltért, ezért nem adta oda az új készüléket, hanem küldte fel a központi T-szervizbe. Azt mondta, ezzel jót tett, mert ha az Apple-hez küldte volna, ott kérdés nélkül kuka az egész. Nos, egy hét helyett vagy két és fél hétig elemezték a telefonomat, és sikerült megállapítani, hogy természetesen nem nyúltam hozzá, így az említett idő után végre kezembe nyomták az "új" (bár mindannyian tudjuk, hogy ez nem teljesen igaz) telefont, amin azóta megint egy csomó hiba előjött, de már nem tudom, hogy visszavigyem e.

2014. febr. 19. 07:35
 15/20 anonim ***** válasza:

A T-nél hazudnak össze-vissza. Nem ez az első eset amiről olvasni lehet a neten.

Az Apple-nél nem kell szétszedni a telefont, hogy cseréljék.

Mondjuk az is igaz, hogy Mo-on még mindig fos az apple garanciás ügyintézése.

Viszont külföldön azonnal cserélik. Ha jársz Bécsben vagy máshol ahol van Apple Store, akkor vidd oda nyugodtan.

2014. febr. 19. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:
Még akkor is, ha T-s, simán vihetem az ottani garanciapapírt, és érvényesítik?
2014. febr. 19. 11:23
 17/20 anonim ***** válasza:

Igen, mert az iPohone-kat az EU-n belül bárhol javítják. Feltéve, hogy az EU-ban vetted, plusz még Svájc meg talán van még pár ország. Fent van az apple oldalán is valahol.

Ők teszik rá a függőséget is, ahogy a függetlenítést is az Apple csinálja és nem a T-mob.

2014. febr. 19. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm, akkor legközelebb szerintem odaviszem. Úgyis kezd már ez az "új" is vacakolni...
2014. febr. 19. 14:16
 19/20 anonim ***** válasza:

Előtte megkérdezheted tőlük is van valami 80-as számuk.

De a külföldi szolgáltatós telefonokat be lehet vinni az Apple Store-okba is és ott is javítják. Az tuti.

2014. febr. 19. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 smekker válasza:

Igazi féreg banda a T-Mobile, az én Iphone4S-m már a vásárlást követő másnap meghibásodott, laza 45 napja várok az új készülékre de csak hazudoznak össze vissza!

Addig vagy érdekes a számukra ameddig alá nem írod a két év hűséget!Én úgy döntöttem FOGYASZTÓVÉDELEM.....

2014. okt. 3. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!