Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ebben az esetben mire számítsa...

Ebben az esetben mire számítsak garancia ügyben?

Figyelt kérdés
Hétfőn tervezem visszavinni a 8 hónapja vásárolt Sony Xperia SL okostelefonom garancia miatt. Nem egészen 1 hónapja már volt garanciában, akkor a jack csatlakozó adta meg magát (hol érzékelte a fejhallgatót, hol nem). Most ugyanez a hiba, plusz kb 20 pixel csak zölden hajlandó világítani (1-et leszámítva csoportosan), ezen felül hívásnál van hogy fekete marad a képernyő (szoftvertől független) a közelségszenzor hibája miatt. Az lenne a kérdésem, hogy ezeket a hibákat javítják mind, és hogy esetleg kérhetem-e a telefon komplett (vagy legalább a kijelző+alaplap) cseréjét? Köszönöm előre is a választ!

2013. okt. 26. 09:18
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem nem fogják kicserélni a telefont. A Jack csatlakozót és a kijelzőt biztos cserélik (máshogyan a problémáikat nem nagyon lehet kezelni) plusz újratelepítik a telefont. Régen olyan volt, hogy ha x hónapot a telefon szervizben töltött (ez azt hiszem 1 vagy 2 hónap volt) és még mindig volt a telefonnak hibája, akkor kicserélték a telefont, de addig csak javítgattak rajta. Ez most már nem tudom hogyan van.
2013. okt. 26. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a válaszod. Igazából én sem remélem, hogy komplett csere lesz, csak kicsit unalmas már állandóan mászkálni a garancia miatt. Meg hát a tartaléktelefon nem egy álom.
2013. okt. 26. 09:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!