Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hány szervizelés után köteles...

Homeless kérdése:

Hány szervizelés után köteles a szolgáltaó (T-mobile) kicserélni a készüléket? Nincs erre egy törvély, vagy valamilyen szabály?

Figyelt kérdés
Telefon saját magától hibásodik meg normál használatban van! Soha nem volt leejtve, beázva stb... (samsung galaxy s3) 2012 június 6.-án vásároltam! 2év garanciát adtak hozzá. Ez idő alatt a telefon 3x volt szervízben...most fogom vinni 4. alkalommal vissza! Szerintem ez már nem normális dolog! Konkrétan unom, hogy lassan egy éve minden második hónapban más más probléma lép fel!

2013. dec. 31. 02:05
 1/5 anonim ***** válasza:
0%

aha aha

hát ja

2013. dec. 31. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 bp1985 ***** válasza:
Nem köteles cserélni. Harmadik javítás után kérhetsz cserét, de csak akkor, ha ugyanaz volt mindig a baja. Viszont kicserélni akkor sem köteles a gyártó.
2013. dec. 31. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Jól mondták előttem, 3 javítás egyforma problémával, viszont nem te szabályozod a csere menetét, neked a kérés adatott, a forgalmazónak pedig a mérlegelés.

Ha a használatot jelentős mértékben nem befolyásoló hibáról van szó, akkor nincs kötelezettsége a javítás helyetti cserére, csak törekednie kell a javításra.

Ha pl az a baja hogy pixelhibás, vagy ilyesmi amitől még tudsz telefonálni és használni, ne reménykedj.

De azért említsd meg hogy mi a szándékod, ezt írásban is rögzítheted a vásárlók könyvében.

2013. dec. 31. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Jogszabályilag nincs megszabva, hány alkalom után kérhetsz cserét. Viszont 3 után már ajánlják. Egy megkötés van, ugyan az kell legyen a hiba (mellette lehet másik). Azonban az eladó dönthet úgy, hogy megtagadja a cserét, aránytalan többletre hivatkozva. Ebben az esetben először érdemes felhozni a fogyasztóvédelmet úgy finoman, ha kötik az ebet a karóhoz, akkor vagy békéltetőtestület, vagy bíróság tud segíteni. Jobb ha tőlem tudod, mert én meg egy Xperia SL-t hordozgatok vissza rendszeresen, és már elkezdtem körbekérdezni. (Most van 3. alkalommal is javításon, jack hiba miatt.)
2014. jan. 2. 04:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Vodába 2x lett telefon csere 2 különböző telefonnál. Egy sony m4 aqua és egy alcatel idol 3. Az elsőnek kijelző,hangszóró majd jack baja volt a másodiknak meg folyamatos szoftver problémája. 3.-4. alkalom után szokták felajánlani a cserét és az én tapasztalataim alapján visszavitel menyiséget néznek csak.
2017. dec. 5. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!