Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » 2hónapja bevittem a Media...

2hónapja bevittem a Media Marktban vasarolt telefonomat a szervizbe mert betort a kijelzoje volt ra bizzositas meg garancia is de 2honapja semmi valasz?

Figyelt kérdés
Bementem a 16.napon elvileg 16nap a javitasi ido de nem volt kesz.. Bementem 2hete es flegman azt momdtak h majd jovohet: n talan kesz lesz.. Meg mindog nincs kesz.. Ti mit csinalnatok?

2015. aug. 20. 12:04
 1/3 anonim ***** válasza:

Bemennék, rendesen kérném az eladót, hogy csináljon valami számomra értékelhetőt. Majd ha ez nem vezet eredményre, akkor kérném a főnököt, hogy fáradjon oda és vele megoldanám a problémát. Közben panaszt tennék az eladó kifogásolható viselkedésére és a jelenlétében kérném a vásárlók könyvét. Majd ezzel a fogyasztóvédelemhez fordulnék.

Általában az eladó a főnök említésére összetojja magát és nyomban tud normálisan beszélni és általában megoldja a problémát és a főnökig el sem jut a történet.

Májusban vettem egy új motort,majd az egy hétből kettő és három lett. Abban a pillanatban, amikor kértem a főnököt és elbeszélgettem vele, kiderült, hogy 18 perc múlva kész lettek a papírok és mehettem a motorért.

2015. aug. 20. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ja, és az eladó onnantól kezdve kinyalta a popim.
2015. aug. 20. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Bementem es azt mondtak hogy hivjam fel a biztositot ok tobbet tudnak mondani…de mar idegesit
2015. aug. 26. 09:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!