Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tmobil garanciális telefont...

Tmobil garanciális telefont másodszorra nem tudták megjavítani a szervízben. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
van egy 1 éves Nokia Lumia készülékem, pixelhiba miatt szervízbe vittem (t-mobilosba), megkaptam a telefont, kicserélték a kijelzőt, viszont megint pixelhibás volt, újból bevittem, és most mikor visszakaptam megintcsak látszódott ugyanazon a részen, ahol szervízelés előtt volt. Minimum 7 db-ot kapásból észrevettem. Mikor van az amikor már kicserélik a telefont, vagy visszaadják a pénzt? Köszönöm!

2016. febr. 20. 13:06
 1/5 anonim ***** válasza:
Ez márkafüggő szerintem, nekem azt mondták hogy a 2. szerviz után ha hiba van akkor lehet kérni új készüléket(Samsung)
2016. febr. 24. 04:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

A hibákat le kell fotózni szervíz előtt, hogy bizonyíthasd a hibás teljesítést.

Amúgy a fogyasztóvédelmi törvény a 3. sikertelen javítás után rendel cserét, elállást vagy árleszállítást, esetleg az árát vissza.

2016. febr. 26. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Már akár először is kérhetsz cserét, nincs alkalomhoz kötve, semmilyen fogyasztóvédelmi törvény vagy hasonló nem köti ki, hogy hánadik alkalom után lehet cserét kérni.

Nyilvánvalóan ha első alkalommal elutasítják a csere igényt az még érthető.


Amúgy meg egyszerű, ha hibás, akkor nem veszed át. Ott leellenőrzöd és kész és még akkor helyben reklamálsz.

2016. febr. 26. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

PTK 306. §

(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott

szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény

teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a

szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági

jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a

kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget

tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére

figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell

elvégezni.

(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a

jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.

(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben

meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.

306/A. §

A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a

kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés

egyébként indokolt volt.

2016. febr. 26. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Nokia Care!
2016. ápr. 6. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!