Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a Telekomtól a márkaszervíz...

Opened paradise kérdése:

Ha a Telekomtól a márkaszervízbe akarnak küldeni, mert gyorsabb (biztos igaz, azt nem kétlem), akkor később, amennyiben sokadszorra is sikertelen lenne a javítás, ugyanúgy élhetek panasszal?

Figyelt kérdés
A garancia papíron minden a Telekomot terhelne. Emiatt gondolom,hogy a (jelen esetben) Samsungnál,nem tudnék pattogni.
2016. szept. 1. 00:25
 1/2 anonim ***** válasza:

A Telekom nem javít. Minden hozzájuk bevitt készüléket a márkaszervizbe küldenek.

Ha személyesen a szervizbe viszed a telefonodat, időt takarítasz meg, és akár leadáskor személyesen megbeszélheted a gondodat.

2016. szept. 1. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Ezt én is tudom, de a márkaszervízet nem érdekli ki a szolgáltató, emiatt kérdeztem.

Mert amúgy mindenben ők a felelősek.


De azért köszönöm a választ.

2016. szept. 7. 21:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!