Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Az online Domino adategyezteté...

Az online Domino adategyeztetés működik valakinek?

Figyelt kérdés
Csak kíváncsi vagyok, valaki próbálta-e már és működik-e? Én ha megadom a telefonszámom, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!" :(
2017. ápr. 29. 10:29
1 2
 11/20 Szirty ***** válasza:

"Szerintem a rendszer nem tud ilyet erzekelni, hogy mi volt annoa a szemelyi szamod"


Nem a személyi számom változott, hanem az igazolvány szám, mivel ez egy másik igazolvány, hiszen az előző lejárt!


Minden más adatom amit kér pontosan ugyanaz mint akkor amikor a kártyát vettem. Az egyetlen eltérés a személyi ig. szám.


Az üzenet pedig az, hogy az általam megadott adatok és az adatbázisukban szereplő adatok eltérnek ezért az egyeztetés sikertelen :)

2017. máj. 2. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim válasza:

De te hogy kaphattal rogton valaszt utolso?


Enyemet mar nem tudom, hogy az en nevemre vettem e, de szerintem nem, mert apum fizetett es az o nevere lett veve, de mar 10 eve hasznalom kb. Azota mar ferjhez mentem valtozott a nevem is, megis vegig mentem a 3 lepesen, tehat megcsinaltam az adategyeztetest, de nem tudom, hogy sikeres e, mert azt par nap mulva irjak meg, legalabbis azt irta az oldal, ehhez kepest mar kb 1-2 hete semmi hir. Raadasul az ingyen beszelgetest, elvileg az elso munkanap megkapod,ahogy beert az egyeztetesed.


Ti kaptatok valamit emailben, amikor befejeztetek az adategyeztetest? Tehat, hogy pl. "par nap mulva valaszolunk", mert en nem.

2017. máj. 3. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 Szirty ***** válasza:

"De te hogy kaphattal rogton valaszt utolso?"


Beírtam az adatokat. A beírt adatokat a számítógép összehasonlította (vagy valamilyen algoritmus alapján megvizsgálta, ezt nem tudom).


Ugyanígy azonnali választ ad ha mondjuk nem töltöd ki valamelyik adatmezőt.

2017. máj. 3. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim válasza:

A telekomosrol beszelsz?


Bocsi,ha pontositok, csak mert en es az egesz csaladom vegig ment rajta es a vegen jott egy zold pipa, hogy oke, most megadta, es majd ertesitjuk par napon belul, hogy egyezik e vagy sem, mert hogy ezt egy embernek ossze kell vetnie, legalabbis az alapjan, amit az oldal kiirt.

2017. máj. 3. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

[link]

Ez volt a menet vége, a személyes adatok elküldése után 2 mp-vel megjelent ez az ablak. Erre írtam, hogy nem hiszem el, hogy az adategyeztetés megtörtént egy pillanat alatt :) pedig valamiért megfelelt neki. Az említett értesítő üzenet nem jött (kb. 2 hete)

2017. máj. 3. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim válasza:
Igen, ez nekem is felbukkant. Koszi.
2017. máj. 4. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim válasza:

Aki úgy gondolja, hogy néhány perc alatt sikeresen elvégezte az online Dominó azonosítását, felületesen olvasta el a tudnivalókat, üzenetet. Csak megadta az adatokat, de SMS-ben, visszaigazolást nem kapott. Nem kaphatott, mert még nem küldtek, senkinek. A 1430-as ügyfélszolgálaton érdeklődtem, mert hosszú idő elteltével sem jött meg a néhány nap múlva ígért SMS. A fele akkutöltés elment, mire, több időt kérés, ebben jártas kollégától érdeklődés, és a többi után azt a választ kaptam, hogy majd egyszerre, tömbben (?) küldik, mert nem különböző hétvégén, hanem egyszerre adják majd a hétvégi kedvezményt, amit az online adategyeztetésért ígértek. De, hogy ez mikor lesz, azt nem tudják megmondani. Akivel beszéltem, egy dátumot látott, amiről úgy vélte, hogy látja, hogy mikor végeztem az online adategyeztetést. Nem akkor, hanem jó másfél héttel később. Arra tippelt, hogy akkor személyesen lehettem üzletükben. Az sem, mert több hét eltéréssel voltam. Abban maradtunk, hogy egyikünk sem tudja, mi az a dátum.

Szerintem, ha egyszerre küldik az SMS-t, akkor meg kell várniuk az utolsó napot, amikor még egyeztetni lehet, és akkor határidőn kívül küldik. Ha, egyáltalán küldenek, bármit is.


A január első napjaiban kapott SMS után (amiben tájékoztattak az adategyeztetési kötelezettségről, és az volt benne, hogy hamarosan értesítenek a tennivalókról) azóta sem jött értesítés, hogy mit kell tennem. Telekomos időszámítás szerint, január eleje óta, még nem jött el a hamarosan. Ahogyan a néhány nap sem, több hét alatt.

Hogy ne tumultusban kellejen intéznem, februárban, márciusban, a város három személyes ügyfélszolgálatán, összesen négy alkalommal voltam. Elkérték a személyi azonosítómat, lakcímkártyámat, és mosolyogva adták vissza, hogy minden egyezik. Csak egy alkalom volt a négyből, mikor hívást is kértek egy számra, hogy lássák, arról a számról hívok. Igazolást nem tudtak adni az adategyeztetés megtörténtéről, sőt, bejegyezni sem tudták, sehova. Tehát, ez nem az elvárt adategyeztetés volt, hanem csak összeolvasás.

Ez látszott, mert az online egyeztetéskor nem kaptam értesítést, hogy már volt adategyeztetés.


Gondoltam, kipróbálom, a harmadik lehetőséget is, a telefonos adategyeztetést. Nyolc nappal az online kísérletem után, nem látszott ott sem előzmény, úgy ment minden, mintha most egyeztetnék először. Boldogan közölte a hölgy, hogy sikeres volt az adategyeztetés, 2-3 nap múlva SMS-ben is kapok róla értesítést. Kérdeztem, hogy mit tegyek, ha nem kapok? Megnyugtatott, hogy kapnom kell. Én nem nyugodtam meg, mert nem kaptam, kétszer 3 nap elteltével sem. Egyébként, megkérdeztem, hogy hová forduljak, ha mégsem? Azt mondta, a szolgáltatómhoz. Akkor nem is jutott eszembe megkérdezni, de eszerint nem is Telekomos végezte az egyeztetést? És, ahhoz a szolgáltatómhoz forduljak, amelynek ügyfélszolgálata semmi konkrétat nem tud a dologról?


Nézegetem, hátha kitalálnak negyedik lehetőséget is a személyes, online és telefonos egyeztetés után. Amelyik adategyeztetés éppúgy nem lesz adategyeztetés, mint a meglévő három.


És az enyém, ráadásul, egyszerű eset kéne, hogy legyen. A telefont, SIM kártyával, Telekom üzletben vettem, ahol nem csak felvették az adataimat, még le is fénymásolták a személyi azonosítómat, lakcímkártyámat. És, azóta nem változott, semmilyen adatom.


A Telekomról Hofi mondása jutott eszembe. Azt mondta, többé nem foglalkozik a magyar focival, mert az olyan, hogy már kicsúfolni sem lehet. Maga, a csúfság.

2017. máj. 11. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim válasza:

En vagyok a 68%os.


A testverem kapott smst, hogy sikeres volt, miutan harmadszor csinalta meg online az adategyeztetest. :D Nem tudni, hogy az elso lett sikeres,vagy a masodik,vagy a harmadik,de a harmadik utan kapta fel nappal. Ra 1 hetre kapott ingyenes telefonalasi lehetoseget, amit elvileg rogton adnak masnap es az egyeztetesrol jon csak kesobb sms, nala forditva volt.


En kaptam ingyenes hetvegi beszelgest sms-ben, miutan szinten 3x csintaltam meg, de kb 4 napra az utolso utan. Arrol mar kb 3 hete nem kaptam smst, hogy sikeres volt. Viszont panasz bejelentessel eltem, ami telefonon rogzitettek, felhivtak,es azt mondtak, hogy nem tudjak mikor de valamikor kapni fogok. XD


Elozoetesen en se kaptam smst, hogy kell adategyeztetni,leszamitva kb februarban azt,hogy majd valamikor valamit kell tenni,de majd szolnak.

2017. máj. 11. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim válasza:
Elozo vagyok. En is telekomos boltban vettem es latod megis...Es ezt minden evben meg kell majd ismetelni. De legalabb kuldenenek egy smst, hogy beerkeztek sikeresen az adatok (automatikus sms vagy email) mert akkor legalabb bizonyitani tudnad,hogy elvegezted...
2017. máj. 11. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Nálam azt írja ki,hogy nem megfelelőek az adatok.Pedig legjobb tudomásom szerint az én nevemen van az a sim kártya,amit a férjem használ, én pedig a fiam simjét használom, már régóta.Mielőtt megkérditek, zaklatás miatt döntöttünk úgy, hogy telószámot cserélünk.
2017. máj. 11. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!