Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni, ha elrontotta...

Kastrij kérdése:

Mit lehet tenni, ha elrontottam a PIN kódot?

Figyelt kérdés
3 szor rontottam, de a PUK kódot még be lehet írni. Viszont nincs meg a plasztikkártya. Mit tudok tenni?????
2017. máj. 19. 10:49
 1/8 anonim ***** válasza:

van PUK 1



van PIN 2


van PUK 2 viszont mind rajta a nagy kártyán.


be kell menj a szolgáltatóhoz és legyártanak pár ezresért egy új SIM kártyát új adatokkal.


ez van. ez egy xar péntek neked.

2017. máj. 19. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ha t-mobilos vagy, és csináltál fiókot magadnak a honlapon, akkor lépj be, a díjcsomag részleteinél ott van mindkét PUK-kód.
2017. máj. 19. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
A szolgáltató is meg tudja mondani ha a te neveden van a kártya
2017. máj. 19. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
PUK kód megvan a szolgáltatónak
2017. máj. 19. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
0%
A szolgáltató semmilyen kódot nem tud adni, mert az egyszeri, a gép generálja, amikor elkészíti a kártyát. Abból senkinek nincs másolata. Viszont kellő igazolás mellett ad egy új kártyát, ingyen és bérmentve.
2017. máj. 19. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

De:

az USSD-kóddal, külföldről is működő önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül a *111# hívás indításával kérdezhető le, másik készülékről is, (Díjcsomagok, szolgáltatások/Szolgáltatás és biztonság/Biztonsági és értesítő szolgáltatások útvonalon) vagy

- a 1777 Domino központon keresztül, ha már rendelkezel Domino jelszóval.

2017. máj. 19. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
#5 Ebben nagyot tévedsz... pl én Telenoros vagyok és a mytelenor oldalán is látom mi a kártyához tartozó eredeti PIN/PUK illetve az ügyflészolgálat is megmondja, ha tudod az ügyfélazonosítód
2017. máj. 19. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Alex Fly ***** válasza:
Ha minden kötél szakad, bemész az ügyfélszolgálatra és közlöd, hogy meghibásodott a SIM kártyád. Megkérdezik a telefonszámodat, elkérik a személyidet, megnézik, tényleg a tied-e az előfizetés és ha igen, akkor szó nélkül adnak egy új kártyát. És amikor kitöröd belőle amit a mobilodba kell rakni, a többi részét elrakod olyan helyre, hogy megtaláld, amikor szükséged van a PIN vagy PUK kódokra...
2017. máj. 20. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!