Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telekom (online) adategyezteté...

Telekom (online) adategyeztetés működik másnak?

Figyelt kérdés

Én már lassan egy hónapja próbálgatom domino adategyeztetésemet letudni, beírom a telefonszámomat és egyszerűen nem tudom megcsinálni, mert egyfolytában azt írja ki, hogy:

Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!Ellenőrizd, hogy

- jól írtad-e be a telefonszámot,

- a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),

- aktív-e még a számod.



2017. máj. 19. 11:52
1 2 3 4 5 6
 1/56 anonim ***** válasza:

Kb egy hete csinaltam meg, azon kivul hogy elsore kihagytam anyam masodik utonevet minden siman ment :D

Feltoltos vagy? Amugy van egy ingyenes szam, ha mas nem ott el tudod intezni

2017. máj. 19. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/56 anonim ***** válasza:

Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!


Online a telefonszamnal a 06 30 ott van, az utolso 7 szamjegyet irtad be?

2017. máj. 19. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/56 bp1985 ***** válasza:
Nekem gond nélkül ment...
2017. máj. 19. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/56 A kérdező kommentje:
jah a +36 30 az adott még mögé írtam a maradék számot, nem vagyok láma de nekem folyton hibát ad ki :(
2017. máj. 19. 12:54
 5/56 anonim ***** válasza:

Szintén ez a problémám.

Írtam nekik Facen, az alábbi sablon szöveget küldték már 2 hete, de azóta sem működik...


"Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Sajnos egyes Előfizetőink hibát (például: Általános hiba, Felhasználói azonosító hibás vagy nem létezik, Nem megfelelő telefonszámot adtál meg) tapasztalhatnak az adataik megadását követően! 😞 Szakembereink már dolgoznak a probléma megoldásán, mely várható egy héten belül megtörténik. Kérjük, hogy mindenféleképpen jelezz nekünk vissza, ha sikeres (vagy egy hét múlva is sikertelen) volt az adategyeztetés. Nagyon szépen köszönjük a türelmedet és megértésedet! "

2017. máj. 21. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/56 anonim ***** válasza:
nekem sem megy, egy hete próbálom
2017. máj. 22. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/56 A kérdező kommentje:
jah hát nagyon egy hanyag banda szerintem ez a telekom, az oldalon is néha olyan bugok, furcsaságok vannak mintha valami 3 éves programozta volna össze az egészet :/ és akkor még meg se említem a szolgáltatásaik minőségét :/
2017. máj. 22. 20:16
 8/56 anonim ***** válasza:
Igen sikerult,de nem elsore.Mar az ingyenes hetvegi beszelgetest is megkaptam..
2017. máj. 22. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/56 anonim ***** válasza:
Voltam bent náluk személyesen ugyanebből az okból. Akkor azt mondták, tudnak a hibáról, próbáljam meg újra 2 hét múlva. Azóta próbálgatom naponta, nem változott még semmi. De ha eddig nem tudták megoldani a problémát, már szerintem a maradék ~1 hónapban sem fogják tudni, mert már május eleje óta tudják, hogy nem működik, most meg már lassan május vége van.
2017. máj. 23. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/56 A kérdező kommentje:
Nah majd a napokban cserélem ki a sim kártyámat új telefon vásárlása miatt, majd akkor rákérdezek én is erre :/
2017. máj. 24. 11:18
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!