Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone számla ráfizetés?!

Stewie200 kérdése:

Vodafone számla ráfizetés?!

Figyelt kérdés
Üdv. Pontosan 2 héttel ezelőtt havidíjas vodafone csomagba léptem be, havi 4000-ért korlátlan hálózaton belüli hívás, a többi számot 200 percig ingyen hívom. Az első havidíjat,a 4000-et be is fizettem ott helyben. De tegnap jött egy email hogy fizessek be 1800ftot (??!) és kaptam egy listát, kivel mennyi időt telefonáltam, de rohadtul nem léptem át a 200 percet, sőt, fél órát sem beszéltem összesítve!! És most mégis rá kell fizetni mikor 200 perc ingyen van? Valaki irja már meg hogy ez most hogy lehet? Nem léptem túl mégis ráfizetek..

2017. aug. 28. 11:07
 1/3 anonim ***** válasza:
Mikor felhivtad az 1270-et, mit mondtak erre a problemara?
2017. aug. 28. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nyilvan azert irtam ki a kerdest, mert meg senki mast nem kerdeztem meg. Lehet hogy "nekik van igazuk" és nem akarok hülyét csinálni magamból pár ft miatt, csak érdekel mi miatt van ez
2017. aug. 28. 15:38
 3/3 anonim válasza:

Szeptember hónapban az ügyfélszolgálatán rábeszéltek egy új díjcsomagra. Mivel fel akartam mondani az előfizetésemet a magas percdíjak miatt, az ügyintéző felhívott valakit, oda adta nekem a telefont, és a fiatalember mondott egy „egyedi” ajánlatot:


- bruttó 1.760,- Ft havi előfizetéssel ígérte, hogy 100 lebeszélhető percet/hó kapok (és valamennyi SMS-t), ezután pedig minden további lebeszélt perc díja bruttó: 12,5 forint.


Elfogadtam az ajánlatot, mivel az előző díjcsomagban sokkal magasabb percdíjat számláztak (39,- forintot). Az új díjcsomaggal arra számítottam, hogy a számlám kevesebb, mint a fele lesz a korábbi havi számláknak.


Most döbbenten tapasztaltam azt, hogy változatlan telefonálási szokások mellett, a számla végösszege szinte ugyanannyi lett, amennyi az előző hónapokban volt.


Ráadásul, a számlán nem látom, hogy a 100 lebeszélhető percet és valamennyi SMS-t levontak volna! Egyszerűen mindent megfizettettek velem!


Felhívtam a 1270 ügyfélszolgálati tel. számot, ahol az ügyintéző közölte, hogy nem tud segíteni, mert a rendszerben nem látja a számla részleteit, csak a végösszeget!


Ezen kívül: összeadtam a telefonomban rögzített hívások pontos idejét, és hogy ne legyen tévedés, hozzáadtam minden egyes megkezdett percet is úgy, mintha egész perc lenne, mivel tudom, hogy szemét módon a megkezdett percet is egész percként szokták kiszámlázni.


A végeredmény: még ennél is több percet számláztak! 23 perccel többet!


23 percnyi nemlétező telefonhívást!

2017. nov. 3. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!