Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Igénybevettem a NetPlusz S...

Igénybevettem a NetPlusz S szolgáltatást, de nincs mobilnetem. Mi a teendő?

Figyelt kérdés

Feltöltöttem a telefonomat, hogy tudjak majd adatforgalmat venni belőle. NetPlusz S-t bekapcsoltam és levont 1000 ft-ot a kártyáról, azt írja 200 MB adatforgalom áll rendelkezésre még, viszont ha bekapcsolom a mobiladatot a telefonon akkor nem ad be semmit.


Valahol aktiválni kell esetleg vagy ilyesmi?

Részletesebben elolvastam pedig és sehol semmi infó.



2017. aug. 30. 11:12
 1/3 anonim ***** válasza:
Menj vissza az üzletbe.
2017. aug. 30. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Már van mobilnetem, megoldódott, azért köszi.
2017. aug. 30. 12:00
 3/3 anonim ***** válasza:
Tegnap ugyanez volt velem is. Lemondtam a régi megszűnt 1 GB-os csomagot (2300 Ft) és aktiváltam az újat (1600 Ft) aztán semmi. Újra kellett indítani a telefont és jó lett.
2017. aug. 30. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!