Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem értenek a telefonokh...

Miért nem értenek a telefonokhoz a szolgáltatónál az alkalmazottak?

Figyelt kérdés

Már háromszor voltam a szolgáltatónál telefonom miatt. Egy iPhoneról van szó. Béta 11 volt rajta.

Elsőre amikor bevittem mondtam , hogy nem kapcsol be stb próbáltam visszaállítani/ frissíteni/dfu ban is. Ezek után elkezdtem mondani, hogy béta 11 van rajta, na ezt már végig se tudtam mondani mert egyből mondta, hogy ő nem tudja mi az. (Ekkor Egybk nem tudtam leadni a telefont mert nem gondoltam volna, hogy kell hozzá a töltő is :D )


Amikor másodjára mentem már természetesen mindent vittem, odaadtam a telefont , mondtam nem kapcsol be(a bétát már nem próbáltam meg elmagyarázni) hozta a papírt stb kérdezte bevan e kapcsolva a find my iPhone. Mondtam neki lehet, hogy igen, nem emlékszem, erre azt mondta igazából mindegy.. Aláírtam és mentem.


Na ma volt harmadjára , ugye kaptam az SMS-t , hogy kész.

Nos...nem volt kész, vissza küldték mert be volt jelentkezve a find my iphoneba. (. úgy tűnik mégsem volt mindegy) Ott most megcsináltuk és remelém mostmár végre megcsinálják..(Egybk a mostani eladó nagyon nézegette a telefonom, és mutogatta, hogy a SIM tálcánál van egy pukli, mondtam neki az a skin , mivel amikor kivettem a kártyát feljött, egyből mondta meg soha nem látott ilyet :D)

Szóval...

Nem tudja mi a béta, azt mondja nem számít a find my iPhone és még sosem látot skin-t a telon. Oké az utóbbi lényegtelen...de értitek.



Szóval nem értem, ha ennyire nem értenek ahoz ami a munkájuk akkor miért dolgozhatnak így?


2017. szept. 16. 20:45
 1/10 anonim ***** válasza:
92%

Mert valójában nekik ehhez nem kell érteniük. Szolgáltató-

nál a kártyával/előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés az

első (legalábbis az ő szemszögük alapján). Ha szakembert

vennének fel, aki legalább annyira ért a telefonokhoz,

amennyire egy használt mobilos, akkor az dupla fizetés

lenne. A legtöbb ilyen Vodafone bolt pedig nem is a

szolgáltató tulajdona, csupán szerződéses partner.

2017. szept. 16. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hát ez elszomorító.
2017. szept. 16. 21:06
 3/10 anonim ***** válasza:
90%

"Szóval nem értem, ha ennyire nem értenek ahoz ami a munkájuk akkor miért dolgozhatnak így?"


Mert nem ez a munkájuk elsősorban. A szolgáltató képviseleténél vagy a partner üzletekben az adminisztrációt végzik (előfizetések, flották kezelése, stb). Ezen a fronton is meg lehet tapasztalni az ügyintézők eltérő felkészültségét (pontosaban felkészítettségét) de te szervízes kérdéseket kérsz számon az ügyintézőkön.

2017. szept. 16. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

De ez a find my iPhone os dolog ezek szerint csak beletartozik mert most már elmondták mi ezzel a baj. Amíg ahogy írtam a második látogatásomnál, habár rákérdezett de nem is érdekelte.

Egybk most éppen 3 an nézték, hogy kell kikapcsolni.

Oké , hogy nem kell behatóan ismerniük de pl ezt csak kellet volna.

2017. szept. 16. 21:16
 5/10 anonim ***** válasza:

A findmyiphone és társai tényleg hasznosak lennének,

viszont itt az adott bolt, a szolgáltató, és a szer-

víz közötti kommunikáció (hiánya) a felelős. A szer-

víz nem kéri ezeket a paramétereket leadásnál, vagy

épp az alkalmazott "hülye" hozzá. Amikor beérkezik

a szervízbe a telefon, ott megnézi valaki, aki már

konyít hozzá, ezt kiszúrja, és már fordítja is vissza

a telefont.


Egyik ügyfelünk visz hasonló rendszert. Ott úgy van,

hogy amikor a boltba bekerül a telefon, azt rádugják

egy gépre. Az pedig kiírja, hogy egyáltalán átvehető-e

a telefon javításra, vagy épp FindMyIphone be van

kapcsolva. Ez kötelező eljárás (nem Magyarországon),

anélkül nem küldheti tovább a szervízbe. Persze az

emberi tényező itt is kritikus, de legalább közli a

gép neki, hogy erre és erre kérje meg a telefon tulaj-

donosát. Magyarországon nincs meg ez az összhang.

2017. szept. 16. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Na igen. Ez sem értem, minek küldik vissza, felhívtak volna, hogy nyomjam ki, ha meg annyira hülye lennék, hogy nem megy akkormeg bemegyek és majd ott mint ma megcsinálják. Erre föl most megint elküldik stb


Ráadásul most a béta miatt is félek, remelém az már nem probléma.

2017. szept. 16. 21:34
 7/10 anonim ***** válasza:
Pont vodafonnak van egy poltja ahol tecnikai segitséget tudnak nyujtani,de neked kell szerviz előtt kijelentkezni fiokodbol ,és minden olyan helyről ami miatt vissza küldhetik javitás nélkül.
2017. szept. 17. 05:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Ha mondta volna, hogy ez miatt visszaküldik megcsináltam volna. Egybk telenorrol van szó.
2017. szept. 17. 06:23
 9/10 anonim ***** válasza:
43%

Most mit panaszkodsz a kirakatbabákra s pávákra, nem értem...csinosak, csinosak, jól néznek ki a fejükből, erre jók csak....:DDDDDD


Pc boltocskában egy pendriveot nem tudnak kipróbálni gond esetén, ha visszaviszed, mert nem szerviz-nem értenek hozzá...pedig csak bedugás...lehet "e" dologhoz sem értenek, de miként szaporodhatnak e géniuszok mégis...:DDD

2017. szept. 17. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
végre kész xddd 👌👌👌
2017. szept. 28. 06:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!