Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Az iPhonet nem tudom az...

Az iPhonet nem tudom az iTuneshoz csatlakoztatni. Miért?

Figyelt kérdés

A készülék egy iPhone 5s. Amikor rákötöm a gépre csak ''villog'', tehát rákapcsolódik de rögtön meg is szakad, és akkor újból rákapcsolódik majd megint megszakad és ezt így folyamatosan. A kábelre nem gyanakszom mert ha töltőre rakom akkor tölti gond nélkül viszont nincs más ötletem mi lehet a gond. Van rá esély, hogy mégis csak a kábellel van baj?


A válaszokat előre is köszönöm.



2017. szept. 24. 12:34
1 2
 11/13 Captain Logic ***** válasza:
Setting > A neved > iTunes and App Store > Automatic Downloads
2017. szept. 25. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Esetleg piszkos a telefonod töltőnyílása. Fény felé fordítva, ÓVATOSAN fogpiszkálóval próbáld meg kitakarítani.
2017. szept. 25. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:

Az Automatic Downloads-nál csak alkalmazások, könyvek és frissítések vannak, nem találom így sem, de azért köszi.


Ha belevilágítok, látok egy kis szürkeséget az alján, az lehet mocsok?

2017. szept. 26. 21:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!