Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nincs a mobil internetem...

BunGabo kérdése:

Miért nincs a mobil internetem a készülék függetlenítése után?

Figyelt kérdés
Letelt telefonomról a hűségidő, és miután ingyenesen elérhetővé vált a készülék függetlenítése megcsináltam, sikerült is! Elfogadta a mászik szolgáltató kártyáját viszont az új szolgáltatóval (telekom-> telenor) már nincs internetem! A mobilnet bekapcsolva, a szolgáltató honlapja szerint beállítottam az APN hozzáférési pontokat, miután így sem sikerült felraktam több féle firmware-t is de egyikkel sincs netem! (az előfizetésemben van net, másik telóval működik a mobilnet, apn beállításokat lemásoltam a működőből de nem jó úgy se) Segítsetek Légyszi!!

2017. dec. 7. 13:50
 1/4 anonim ***** válasza:
Hívd fel a telenort, mi honnan tudnánk?
2017. dec. 7. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Mikor felhívtad a telefonos ügyfélszolgálatot akkor mit mondtak ?:)
2017. dec. 7. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nem hívtam én senkit! A hiba a keszülék beállitásában lehet csak! Telekomos simmel van net, es a telekomos is jo masik telefonban...
2017. dec. 7. 23:26
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha jó az egyikkel akkor nem a telefon lehet a rossz.
2017. dec. 8. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!