Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Van értelme kicsit "sürgetni"...

Van értelme kicsit "sürgetni" a szervizt?

Figyelt kérdés

Egy hete adtam le a garanciális Samsung telefonom mert nem töltött.

Azt mondták,hogy legkésőbb egy hét múlva kész lesz, ami a mai nap.

Nem hiszem,hogy kész lesz, de már kicsit kezd bosszantani, mert van egy céges telefonom amiről kb. csak parkolni meg hívást kezdeményezni lehet, a Samsung adott egy alaplaphibás ezer éves ócskaságot ami használhatatlan, és azért szerintem nem olyan óriási hiba lehet a telefonommal, amit ennyi ideig tart javítani.


A másik meg,hogy az előfizetésem az megy, az internetet nem tudom használni, hívást nem igen tudok kezdeményezni erről a vacakról amit adtak, úgyhogy kész ráb*szás az egész,hogy ők eladtak egy telefont ami fél éven belül meghibásodott, és azért örülnék ha nem szórakoznának ennyi időt a javítással, ha már valahol az ő hibájuk...


2017. dec. 11. 12:59
 1/9 anonim ***** válasza:

Sürgetheted, de:

- a telefonod lehet, nincs is az országban, de a "szervízben" tuti nincs

- NEM KÖTELESEK cserekészüléket adni


Szerintem nyugodtan olvasd el a garancia feltételeket, mielőtt "kicsit" cseszegeted őket.

2017. dec. 11. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Persze, meg majd én tartozom még a telefon árával is a végén, hagyjad már az ilyen elmebeteg abszurd elméleteket, nem értem az ilyen emberek mit éreznek mikor ekkora sületlen nagy engatív bullshiteket kitlálnak?
2017. dec. 11. 14:26
 3/9 anonim ***** válasza:

"A másik meg,hogy az előfizetésem az megy, az internetet nem tudom használni, "


Miért nem?


"hívást nem igen tudok kezdeményezni erről a vacakról amit adtak, úgyhogy kész ráb*szás az egész,"


Bárki vesz bármit, ez benne van a pakliban.


"hogy ők eladtak egy telefont ami fél éven belül meghibásodott, és azért örülnék ha nem szórakoznának ennyi időt a javítással, ha már valahol az ő hibájuk..."


Ki az az ŐK?

A szolgáltató nem gyárt telefont.

Csak közvetít a gyártó és a vásárló közt. A szervizeltetés körüli procedúra sem kötelessége, mégis átvállalja. A cserefon se kötelező. Ha nem tetszik vissza is adhatod.

A javítással szórakozás senkinek sem kifizetődő, ne gondold hogy bárkinek is haszna lenne abból hogy ne kapd meg időben.

Ha boltban vetted volna, akkor is elromlik. Ott se lennél beljebb a szervizeléssel.


"Persze, meg majd én tartozom még a telefon árával is a végén,"

A fizetnivaló ettől független dolog.

Azért fizetsz, mert kötöttél egy szerződést amiben vállaltad hogy fizetsz.

Nincs benne olyan kitétel hogy kivéve ha ...

Ha a vásárláskor kifelé menet leejted és tönkremegy, akkor is ki kell fizetni minden részletet.


Örülj hogy egy hetet mondtak és nem egy hónapot vagy kettőt.

2017. dec. 11. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Nem, én vettem egy telefont, és előfizettem egy szolgáltatásra, amiért fizetek.

Ha én széttöröm a telefont (amit nem teszek, mert vigyázok a tulajdonomra) akkor az én hibám.

Ha ő elad egy készüléket, ami vadonatúj, az ne menjen tönkre 6 hónap alatt.Ráadásul használhatatlanul ment tönkre, mert tölteni nem lehet,ergo semmire sem jó.


Vagy, nekem természetesen megfelel, hogy lemondok a telefonról, és a 2 év hűség nyilatkozatot is kettétépjük, mert a szerződésben foglaltakat az egyik fél nem teljesítette.Mert én egy telefont vettem, amivel tudok internetezni,hívást kezdeményezni, és nem pedig egy műanyag/fém alkatrészekből álló elől üveglapos papírnehezékre fizettem elő.(lévén,hogy így másra nem lehet használni)


Ez nem úgy működik,hogy ő elad valamit, ami tönkremegyek rövid időn belül, és széttárja a kezét,hogy sorry.

Vagy ha így működik én miért nem tehetem meg azt,hogy itt a telefon, nem fizetek tovább, és egyoldalúan,önkényesen felbontom a szerződést a hűségről?!


Ezen az elven gyakorlatilag meg lehetne csinálni,hogy minden eladott készülékbe beleraknak egy mikroszkopikus bombát, amit 1 nappal a vásárlás után aktiválnak, a készülék belsejében robbanás keletkezik, és a telefon javíthatatlanul tönkremegy.Aztán menjél másik telefont venni, és minden nap, minden emberrel ezt eljátszani.


Persze, én meg majd fizetem két évig hűségnyilatkozatban foglaltakat a nagy semmire, meg az apátok f----át.

2017. dec. 11. 15:05
 5/9 anonim ***** válasza:
Javaslom ismerkedj meg a saját kezűleg aláírt szerződés példányodban foglaltakkal.
2017. dec. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Ha valaki utólag olvasná a kérdést,ne ijedjen meg az idióta válaszoktól: bejött a sürgetés, a hívásom után 5 perccel kész is lett, át is vehettem, tökéletesen működik.
2017. dec. 12. 17:40
 7/9 anonim ***** válasza:

"bejött a sürgetés, a hívásom után 5 perccel kész is lett,"


Szinte látom magam előtt: - Lajos, csinálja meg gyorsan azt a telefont, mert az ügyfél azt mondta hogy széttépi a szerződést! - Csinálom már Gizike, jaj, csak baj ne legyen belőle, 5 perc és készen vagyok, hívja vissza gyorsan ...

2017. dec. 12. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Nem, de amilyen sötétségről tettél itt tanúbizonyságot nem csodaálom,hogy így képzelted el.


Segítek,hogy a következő alkalomra dúsítsam a fantáziád, és akkor talán nem csak ekkora baromságokat tudsz majd írni:


Felhívtam, napszaknak megfelelően köszöntem, bemutatkoztam, és megadtam a munkalap számát.

A hölgy kedvesen közölte,hogy még sajnos nincs kész, de mindenképpen megsürgeti őket, mert látja,hogy letelt az 1 hét.

Megköszöntem a segítségét, megmondtam,hogy nem zaklatni akarom őket, de szükségem van a telefonra ezért meg ezért.

Megértő volt, és azt mondta,hogy mindent megtesz.

Rá 5 perc múlva hívott, hogy kész a telefon, mehetek érte.

Valószínűleg már kész volt tegnap is, csak nem értesítettek.

Ha nem hívom fel sürgetés gyanánt, talán még jövőhéten is várhatnám.


Úgyhogy drága faék egyszerűségű "barátom" ilyen egyszerű a történet, nem lett eladva a telefon, nem valamelyik GSM üzletben árulják, és a szolgáltató valamint a szerviz maximálisan teljesítette a szerződésben foglaltakat, ami nem olyan egyoldalú mint amilyennek te próbáltad igencsak buta gondolatmenettel bemutatni.

2017. dec. 12. 19:10
 9/9 anonim ***** válasza:

"nem lett eladva a telefon, nem valamelyik GSM üzletben árulják, és a szolgáltató valamint a szerviz maximálisan teljesítette a szerződésben foglaltakat, ami nem olyan egyoldalú mint amilyennek te próbáltad igencsak buta gondolatmenettel bemutatni."

Olvasd vissza, senki nem állított ilyesmit.

Esetleg ha nem megy az olvasás, kérd meg azt aki eddig is segített benne.

2017. dec. 12. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!