Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Van lehetőség pénzvisszatéríté...

Nutritio kérdése:

Van lehetőség pénzvisszatérítésre ebben az esetben?

Figyelt kérdés

Karácsonyra kaptam egy xiaomi mi a1 mobilt ajándékba. Akitől kaptam, az a nextelshopról rendelte a terméket. Már a használat első napján működési hibák tengerébe zuhantam (a mobil újraindítja magát,, a programok lefagynak, olyanok, mint a Youtube, Spotify, de még a mobilnak a saját billentyűzet applikációja is).


Január első két hetében leveleztünk erről a szervizükkel. január közepén bevittem nekik a szervizbe, majd másfél hét alatt visszaküldték azzal, hogy csináltak egy rendszerfrissítést, es kipróbálták, semmi problémája a telefonnak. A szerviz utáni kézhezvételem után egy órával ismét tapasztaltam ugyanazokat a problémákat, mintha semmit sem változtattak volna rajta. Újból visszavittem nekik, hogy cseréljék ki, amire azt mondták, hogy nem cserélhetik ki, mivel ők nem tapasztalták a problémát, de elküldik a beszállítójuknak, akik elviszik a németországi szervizbe. Belementem, azt mondták hogy valószínűleg három hét is lesz, de lehet, hogy négy hét is.


A négy hét letelte után, mivel még akkor sem volt semmi hír, telefonáltam, hogy elküldjem őket a bús büdös .....ba, amire azt mondták, hogy ők is értetlenül állnak a szituáció előtt, de most azonnal felhívják a beszerzőt, hogy ez így tényleg nem állapot, a vevő már ki van akadva kezdjétek el kapkodni magatokat.


Ez történt nagyjából két hete, és a mai nap folyamán ffelhívtak azzal, hogy hát még mindig nem tudja a német szervíz, hogy mi a mobil baja, szóval azt tudják felajánlani, hogy adnak nekem most egy ugyanolyan telefont, csak kisebb tárhellyel, vagy várok még egy másfél hetet, és addigra megérkezik az új szállítmánnyal, ami ugyanolyan, mint az enyém.


Mondtam nekik, hogy inkább a pénzemet kérem vissza, amire a válasz az volt, hogy azt sem lehet, mert először is a német szerviz válaszát kell megvárni, mert akkor két lehetőség van 1. Megjavítják: mivel ők úgy látják, hogy jó a telefon, ezért azt kapom vissza. 2. A német szerviz megmondja, hogy nem tudják kijavítani: ekkor viszont a nextelshop csak abban az esetben köteles visszatéríteni a pénzem, ha ők nem tudnak nekem beszerezni egy ugyanolyan telefont.


Szóval röviden az a helyzet, hogy három hónap b...kodás után, a német szerviztől másfél hónap tétlenkedés után azt a három lehetőséget sorolják fel nekem, hogy 1. Most kapok egy ugyanolyan, sokkal kisebb tárhelyű telefont, és ők kifizetik a különbözetet. 2. Megvárom, hogy beszerezzék ugyanazt a telefont ugyanakkora tárhellyel. 3. Megvárom, hogy a max egy hónapra ígért német szerviz még pluszban meghatározhatatlan ideig b**kodjon a telefonommal, hogy utána visszakapjam a valószínűleg még mindig rossz mobilomat, vagy a nextelshop kicserélje nekem, miután a német szerviz visszaküldi azzal a szöveggel, hogy nem javítható.


Elnézést kérek utólag is a hosszú történetért (így is rövidre fogtam a problémák felsorolását), csak egyszerűen már belefáradtam ebbe a szerencsétlenkedésbe, és csak annyi a szívem vágya, hogy visszakaphassam a rohadt pénzem, és megvehessem a helyi media marktban a mobilt (ahol tudtommal kicsit barátibb a szerviz, és egyből kicserélik a telefont, ha úgy alakul)



2018. márc. 6. 14:37
 1/4 anonim ***** válasza:
68%

Rögtön elállással kellett volna élned.

Most már nem sok a lehetőséged, a forgalmazó nem tehet róla, ő azért adja olcsón a készülékeit, mert ez t az eljárást tudja biztosítani ha baj van.

Ezért nem veszek semmit zug webshopokból, bármennyire is megbízhatónak tűnik. Tudom nem a te hibád, de ez van.

Ha sokáig vacakolnak még, a fogyasztóvédelem marad megoldásként. Addig is mindent archiválj amit lehet, a telefon mellé mehetnek az email-ek, ne sajnáld, mert ezek kellenek az eset bizonyításához részedről.

2018. márc. 6. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Ypszilon1980 ***** válasza:

Youtube-on pont van egy ilyen videó, ahol egy fickó motorozás közben mesél hasonló sztorit, de az asszem Huawei teló volt.... Nagy tortúra után sikerült kicseréltetnie, de a szervíz sem nagyon volt a helyzet magaslatán.

Valójában a bürokrácia miatt húzódik minden.

2018. márc. 6. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 bp1985 ***** válasza:
A Huawei esetében sem a szerviz volt a hibás, hanem a user, mivel sufni gsm-es telefont vett.
2018. márc. 7. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Ypszilon1980 ***** válasza:
Igen, az igaz. Viszont nem adta fel és sikerrel járt.
2018. márc. 7. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!