Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hányadik szervizelés után...

Hányadik szervizelés után kapom vissza a pénzem?

Figyelt kérdés
Tavaly októberben vettem egy Motorola Moto C-t a Media Marktban, egy év garanciával. Azóta kétszer volt szervizben ezek miatt a gondok miatt: nem ébreszt az ébresztő, mindig más időt mutat az óra, sokszor nem lehet használni a kamerát, mert azt írja ki, hogy kamerahiba, sokszor nem működik a vaku, magától lecsatlakozik a mobilnetről, ami csak újraindítással lesz jó, pár Wi-Fi-re rá se tud csatlakozni, magától állítgatja a zenék hangerejét, rengetegszer nem működik az érintőpanel, teljesen máshol érint, mint ahol nyomom, van, hogy 10-szer kell megnyomni, mire érint dolgokat, sokszor magától bekapcsol a helymeghatározás, emellett állandóan lefagy, amit szintén csak a telefon újraindításával lehet megoldani. Most már másodjára is szoftverfrissítésen esett át, de ismét ugyanazokkal a hibákkal, jött vissza, eközben a papírra azt írták, hibátlan az állapota... Még a második szervizbe vitele előtt azt mondta az amúgy flegma, lekezelő eladó, hogy ha most is hibásan jön vissza a telegon, visszafizetik az árát. Na erre kíváncsi leszek... Még hányszor kell vele megjárnom a poklot, amire végre visszakapom a pénzemet? És ha nem akarják visszaadni, hova tudok fordulni? Esetleg valami békéltető testülethez?

2018. márc. 25. 22:02
 1/9 anonim válasza:
én ugy tudom hogy 3 viszavételnél kötelesek visszaadni a vételárat.
2018. márc. 25. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Tehát akkor az eddigi 2 szerviz után még egyszer kell sz*pnom vele?
2018. márc. 25. 22:18
 3/9 anonim válasza:
nem ha 2 volt mar szervizben harmadszorra ha mesz mar kovetelheted a penzedet vissza ez le van irva a fogysztovedelmi törvenykönyben
2018. márc. 25. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Na, végre valami jó hír
2018. márc. 25. 23:43
 5/9 bp1985 ***** válasza:

kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy


Amíg a gyártónak nem okoz többletköltséget, nem cserélik. Akár 100 szor is javíthatja...Nincs ilyen, hogy harmadik után csere.

2018. márc. 26. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Pedig én is azt hallottam, hogy bizonyos számú hatástalan szervizelés után kötelesek visszaadni az árát
2018. márc. 26. 14:32
 7/9 anonim ***** válasza:
Csak abban az esetben ha 3x ugyan az a hibája.
2018. márc. 26. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 bp1985 ***** válasza:
Még mindig nem köteles. Ez egy tévhit az emberek fejébe.
2018. márc. 27. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Hát, pedig ha rád sóznának egy hulladék sz*r telefont, ami többet van szervizben, mint nálad, te is jogosan követelnéd vissza a pénzed. Amúgy mindig ugyanazok a hibái.
2018. márc. 28. 06:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!