Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Telenornál milyen ügyintézés...

A Telenornál milyen ügyintézési sorszámot kell húzni, ha a jelenlegi SIM kártyámat szeretném Nano SIM-re cseréltetni?

Figyelt kérdés
Olyan üzletbe megyek, ahol még nem álltak át a "sorszámhúzás helyett írd be a neved és majd szólítunk" ügyintézésre. Pár éve jártam ott utoljára és akkor nagyon gorombák voltak, ezért szeretnék most a lehető legfelkészültebben menni, hogy pl. olyan miatt se tudjanak belém kötni, hogy rossz sorszámot húztam.

#ügyintézés #Telenor #SIM kártya-csere
2018. szept. 11. 13:57
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
82%

És ha neadjisten megkérdezik, miből gondoltad, hogy azt a sorszámot kell húzni? "Egy névtelen válaszoló az interneten azt mondta..." Ez így értelmetlen.


Eleve úgy mész be, hogy már épp elég pénzt hagytam nálatok, most ti segítsetek egy kicsit. Megkérdezed a legközelebbi droidtól, hogy ez az igényed támadt, milyen sorszámot kell húzni. Húzol, vársz. Ha gorombák, akkor elkéred a vásárlók könyvét. Hidd el, máris képes lesznek emberi hangnemben kommunikálni. De pont ezen okból kifolyólag aki akkor goromba volt, az már valszeg nem dolgozik ott.

2018. szept. 11. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Mi az, hogy gorombák az ügyféllel??? Velem gorombák akkor le**szom őket, mint a pengős malacot...


Amúgy általános ügyintézés, vagy bármelyik másik...


Te perkálsz nekik... Még szép is lenne, ha pl egy éteremben goromba lenne a pincér, mert megkérdezném, hogy hol a mosdó...


Ha meg nagyon goromba az ügyfélszolgálatos, hívasd oda az üzletvezetőt!

2018. szept. 11. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

köszi a válaszokat!


Utolsó alkalommal egy barátom is velem volt, ő is megjegyezte, hogy milyen bunkó volt az ügyintéző.

Röviden a sztori: Évek óta náluk vagyok,Praktikum csomagom van. Mikor ezt az ügyintéző hölgy megtudta, fennhangon közölte, hogy " de hát ilyen régi csomag, te jó atyaúristen, ilyen ma már nem is létezik". Ez volt az egyik megaláztatás a részéről. Halkan jegyzem meg, máshol általában örülnek, ha hűséges az ügyfél. Majd ezt követően szintén lekicsinylően hívta fel a figyelmemet arra, hogy egyébként is mindössze 350 ft körüli összeg van a kártyámon.


Nem hívattam se az üzletvezetőt, se senkit, de ez annyira bennem maradt, hogy azóta, amit lehet online intézek a telefonnal kapcsolatban.

2018. szept. 11. 14:31
 4/11 A kérdező kommentje:
azt kihagytam, hogy egy kis városról van szó, egy db Telenor üzlettel, szóval rájuk vagyok utalva
2018. szept. 11. 14:35
 5/11 anonim ***** válasza:

"de hát ilyen régi csomag, te jó atyaúristen, ilyen ma már nem is létezik"


De létezik, csak már nem igényelhető.


Nekem a bankban olyan csomagom van, ami 5 éve nem igényelhető már, de mégis abban vagyok, ugyanis, ha áttennének másikba, az részükről tiltott egyoldalú szerződésmódosítás lenne.


Hivatkozz hasonlóra!


Egyébként meg bemész a legközelebbi városba, ahol van Voda, áttérsz hozzájuk. Én Vodás vagyok, de az ügyfélszolgálatra kb 3 éve kellett bemennem utoljára.


Utána meg bemész a kedvenc Telenor üzletedbe, odab***od nekik a sim kártyájukat és megmondod nekik, hogy megcsókolhatják a segged.

2018. szept. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

"Utána meg bemész a kedvenc Telenor üzletedbe, odab***od nekik a sim kártyájukat és megmondod nekik, hogy megcsókolhatják a segged."


És ezt nyilván sorszám nélkül! :)

2018. szept. 11. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Olyan üzletbe menj, ami nem viszonteladójuk, hanem hivatalos márkaképviselet, nem tudom hogy jelzik eme különbséget.

Ha az "ügyfélszolgálat"-ot választod akkor sajnos jó ideig várni fogsz, mert az "új szerződéskötés", "vásárlás" és hasonlók prioritást élveznek minden szolgáltatónál, ezt mai napig volt "szerencsém" megtapasztalni, akik utánam jöttek és vásároltak mindegyik sorra került én meg bő 1 óra múlva amikor az "ügyfélszolgálat" számot húzók elkezdtek reklamálni.

Addig az a számsor amely ügyfélszolgálathoz tartozott nem is ment előre, ki se volt írva a kijelzőre.

2018. szept. 11. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Telenor üzletkeresőnél nézd meg az üzleteket, amely üzlet neve elé "Telenor" van írva, oda menj.

Bár ha ügyfélszolgálatot húzol akkor várni fogsz mindenhol az biztos.

2018. szept. 11. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszi, lehet a héten meglátogatom őket :D
2018. szept. 11. 16:14
 10/11 anonim ***** válasza:
Nem a Telenor a hibás, hanem a kis tanulatlan nagyképű rüfke, akit anyuci bedugott egy ilyen jó kis munkahelyre.
2018. szept. 11. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!