Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan tudnék online tévézni...

Hogyan tudnék online tévézni okostelefonon?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Egy ideje olyan helyen lakom, ahol nincs TV, viszont van bárhol használható nagyon erős 4G-s mobilnetem.

Régen én láttam olyan reklámokat, amikor valaki online nézte az élő adást út közben a telefonján, mint egy TVn. Ezt hogyan kell?

Próbáltam rákeresni googleban, de semmi igazán használható infót nem találtam, elég össze-visszaságokat írnak, én meg egyáltalán nem értek ehhez.

Vagy esetleg valami műholdjel fogó app kellene? Találtam ilyesmit, de ezt se igazán tudom, jó-e erre vagy csak a TV antenna jelét erősítené?

Ez lenne:

[link]

Szóval ezzel tudnék internetesen tévézni, ha telepítem? Vagy ez teljesen más cucc?

Igazából nagyon laikus vagyok a témában, szóval előre is bocsánat, ha nagy marhaságokat kérdezek.

Szóval tudna valaki tippet adni, hogyan tudnék neten tévézni (TV nélkül)? Wifit is meg tudok osztani más eszközökre könnyen.

Előre is köszönöm a segítséget!



2018. okt. 19. 16:25
 1/7 anonim ***** válasza:

[link]

androidon a mindig tv app segítsévével tudsz online tv-zni. nincs sok adó, de jobb, mint a semmi

2018. okt. 19. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Telekomos TV GO -t ajánlom, ha nem számít az adatforgalom.


[link]


Persze csak, ha telekomos előfizető vagy telenornál van még hasonló:


[link]



Magával a telefonoddal nem fogsz tudni tv adást venni, bár van egy két kínai készülék, aminek van kihúzható antennája, de ezek az analóg sugárzást tudják fogni, ami Magyarországon megszűnt. Itt már csak digitális földfelszíni sugárzás van.


Antennás vevő eszköz mobilhoz:


[link]


Digitális földfelszíni sugárzást lehet venni ilyen eszközzel.


Véleményem szerint ezek az eszközök nem működnek túl használhatóan, ha mindenképpen tévézni szeretnél, inkább fizess elő valamelyik szolgáltatónál.

2018. okt. 19. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?