Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » UPC - Vodafone kábeltévénél,...

UPC - Vodafone kábeltévénél, mi lehet a probléma a CI+ kártyával, ha tévét cseréltünk, nem érem el az ügyfélszolgálatot, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Konyhai tévénket megszüntettük még szeptemberben, most vettünk egy másikat, de nem üzemel a CI+ kártya, azt írja, lejárt vagy hibás. Mivel lehetetlenség elérni a vodafone ügyfélszolgálatot, így nem tudom, mitévő legyek. (?)

A nappaliban is CI+ kártyával üzemel a nagy oled tévé, de nem merem kivenni belőle, hogy kipróbáljam a másik tévébe. Félek, a végén azon is elmegy vétel. Ott gond nélkül üzemel. (a két kártya ugyanakkor lett beüzemelve 3,5 éve)



2020. dec. 14. 12:09
 1/4 anonim ***** válasza:
Megoldást nem tudok, de hihetetlenül sokan panaszkodnak a vodafonra, nekünk is elegünk van belőle. Sajnos nincs más alternatíva, nem szolgáltat itt másik cég. :-( Nálunk az internettel van gon állandóan. :-( Boltban azt mondták, ők csak viszonteladók, nem tudnak segíteni hiba esetén, akkor csak az ügyfélszolgálatot lehet hívni. De ha nem veszik fel! :-[
2020. dec. 14. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ha budapesti vagy, menj be a Duna Plázába, ott a második szinten van Vodafone boltja. Ott mindent be tudsz jelenteni.
2020. dec. 14. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem kell félned, hogy elmegy a másik a kártyáról a vétel, ha szeretnéd nyugodtan megpróbálhatod. Viszont ha az új tv jól lett behangolva, akkor felesleges. Leellenőrizheted hogy a ci modulban rendesen van-e benne a kártya. Ha igen (és ez a legvalószínűbb eset), akkor sajnos nem úszod meg az ügyfélszolgálatot, nekik kell rá frissítést küldeni, addig nem fog elindulni. Ez sajnos ilyen, ha hosszabb ideig nincs használva.
2020. dec. 15. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Mielőtt megvette a voda a upc hálóztát, akkor költöztük az új lakásunkba. Nálunk is a második tévé kártyájával volt gond. A nappaliba először setopboxot kértünk, de az annyira pocsék volt, hogy oda is kártyára cseréltük. Egy szerelő hozta ki és üzemelte be. A másodikat egy hónappal később igényeltük, azt postánküldték ki. Nem sikerült beüzemelnünk. Akkor kijött végre szerelő. Kiderült rossza kártya, elvitte. Egy hétig vártunk mire megint kijött új kártyával. Nem sikerült megcsinálnia! Megint várattak egy hétig. Kijött egy mérnök srác. Hozott magával több kártyát. Az előzőt is amit a szerelő nem tudott aktiválni. Betette a tévébe, felhívta a központot. nem sikerült, rossz volt a kártya. Majd végre olyan kártyát tette be a mérnök, ami működött, de azon is kellett állítani vagy mit csinálni a központban. Ekkor elment az első tévén az adás. Abban is kicserélte a kártyát, ismét telefonált. Elment a pasi, másnap visszajött és hozott még újabb kátyákat. Akkor már 5 darabot. :-o Azóta működnek a tévék!

De az internet nálunk is nagyon lassú volt. Akkor ezt a mérnököt hívtik egyből. Kicseréltette velünk a kábeleket cat6-os ra. És egy gigabit külső kártyát vettünk az ajánlására. A laptopban csak 10/100-as volt. innentől ment gyorsan az internet. Addig, ímg a vodafone meg nem vette. Azóta akadozik, sokszor nem megy. Főleg este és hétvégén nem megy. Pár hete sikerült elérnünk a voda ügyfélszolgálatot. Weblapjukon írtunk üzenetet hibabjentést. Másnap felhívták az asszonyt. Az ő nevén van a cucc. Találtak hibát náluk, kijavították. Azóta közepeen megy az internet. 500 helyett 300 körül. De hétvégén továbbra is lelassul akkor 30-100 között megy.


Szerintem is el kell érned az ügyfélszolgálatot, nélkülük nem oldod meg.

2020. dec. 15. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!