Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Az Xbox One garancia hogyan...

Az Xbox One garancia hogyan működik?

Figyelt kérdés

Még a 2 éves Microsoft jótállásban benne vagyok bőven, de ez, hogyan működik? Mert eddig hála istennek semmi gond nem volt a géppel így nem kellett igénybe venni, és így nem is regisztráltam soha az eszközt. Ez gond? Vagy csak akkor kell regisztrálni, hogyha meghibásodik?

Ha regisztrálod akkor accounthoz kötött lesz a garancia?

Illetve egy off kérdés, ha eladom akkor a digitális játékok nem lesznek játszhatóak, ha csak nem accounntal adom igaz?

Eladás miatt érdekelne ez a 2 dolog, mert így befolyásolják az értékét.


2019. máj. 1. 18:43
 1/3 anonim ***** válasza:

A jótállásról nem tudok mit mondani sajnos.


A digitális játékok az accountodhoz vannak kötve, szóval igen. Anélkül nem érnek semmit

2019. máj. 1. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ha nincs gondod a géppel igazából nincs teendőd. A Microsoft profilodhoz tudod beregisztrálni a gépedet a szériaszámmal. Ez a profilodhoz köti a garanciát, de kitörölhető így ha eladod másnak garanciaidőben akkor ő is tudja érvényesíteni. Maga a garanciáztatás menete 2 módon történhet.

1, A weboldalon keresztül a regisztrált szériaszámmal kérsz egy javítást. Neked kell bedobozolnod a gépet (csak a gépet semmi mást ne tegyél bele). Ők állják a szállítást UPS-el, de ahhoz az Xbox weboldalon keresztül kapsz egy hivatkozási számot és azzal kell az UPC oldalán megadni adatokat ami alapján küldenek egy kinyomtatható címzést amit a dobozra kell ragasztanod. Ezek után hozzák és viszik a megadott címről a gépet. Kb 1-2 hét szokott lenni, mert külföldre megy.

2, Valamivel egyszerűbb mód felhívni magát a magyar ügyfélszolgálatot, elmondani mi a helyzet és pár alap dolog kipróbálása után (kapcsold ki be, jó lett-e stb) kitöltenek neked mindent és már egyből a kinyomtatandó címzést fogod kapni tőlük levélben amit fel kell ragasztani a dobozra. Ugyancsak az ügyfélszolgálatra lehet szükség ha az automatikus garancia nem egyezik a vásárlástól számított két évvel. Tehát a gépekre szóáriaszám alapján a gyártástól számított 2 év és kb 3 hónap garancia van beírva a rendszerbe. Viszont előfordulhat, hogy a gép sokat állt a polcon mielőtt eladták és emiatt mikor megveszed akkor mondjuk már csak 1 év van hátra a garanciaidőből. Ilyenkor a számlát be kell szkennelni és elküldeni az ügyfélszolgálatnak, akik ellenőrzés után onnan fogják számolni a 2 évet amikor megvetted.


Ahogy említették a digitális játékok accounthoz kötöttek, hivatalosan nem szabad eladni,de persze senki sincs aki ellenőrizze. Csak ne felejts benne fontos adatokat, mondjuk bankkártyát vagy ne használ d azt a jelszót többet ami hozzá való.

2019. máj. 3. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Ment a + mindkettőtöknek ès köszi, gyakorlatilag akkor gond egy szàl se, eladom mivel megvan a blokk is így ha esetleg a leendő tulajnak gondja lenne akkor csak felhívja a magyar ügyfèlszolgàlatot majd szkenneli a blokkot küldi ès ennyi :D


A digitàlis jàtèkon sokat nem bukok, csak kettő van digitàlisan, accot viszont nem adok hozzà, csak a dobozos-lemezes jàtèkokat.

2019. máj. 4. 22:28

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!