Áruhitelt igényeltem és az ügyintéző rondán beszélt
velem?
Figyelt kérdés
Ma Media Marktban igényeltem egy áruhitelt. Már az elején jöttek a sz**r dumával,hogy írjam itt meg ott alá mert ilyen meg olyan kedvezményt kapok. Én bankban dolgozom, nagyon is tudom miről van szó, és mondtam hogy nem szeretnék hitelkártyát.Nem akarta megcsinálni az áruhitelt, puffogott morgott rám mert nem kértem. Tudom,hogy ebből jutalékot kap..azért volt ideges. Mondtam neki,hogy tudom kártya nélkül is megköthető de nagyon húzta a száját. Feltűnően jó lassan széttépte a szerződést és csinàlt újat. Pár perc néma csend után megszólalt idézem “ Remélem magával is majd jól ki*bsznak mert én most ez után a szerződés után mem kapok semmit. Magának semmibe nem telt volna, mert nincs költsége” de mondtam neki,hphy feleslegesen nem kell kártya és nekem ne nyissák meg a hitelkártyából az áruhitelt. Nem kell,hogy a nevemen legyen feleslegesen plusz 300.000Ft. Utána szemétkedett folyamatosan. Megkérdeztem mennyi lesz a törlesztő erre is azt mondta hogy “nem tud számolni? Ossza el a hónapokkal” erre mondtam hogy tudom hogyan kell osztani csak sajnos nincs számológépen hogy kiszámoljam. Csoportos beszedést szerettem volna amit be is tudott volna nekem állítani de azt mondta hogy menjek be a bankba. A telefonszámomat direkt rosszul írta a lapra és 2 órán keresztül vártam a banktól a hívást de ugye így feleslegesen. Megelégeltem és 2 óra után felhívtam én a bankot,hogy mi lett a bírálat eredménye és ott mondták meg hogy már rég elbírálták. Ehhez képest a pasi direkt nem szólt semmit. Gondolkodtam,hogy üzletvezetőt kérek de nem akartam cirkuszolni mert az is gáz. Ti mit tettetek volna a helyemben?
Na jó, ez durva. :( Mennyire bunkó dolgozó. Én szóltam volna az üzletvezetőnek, mert semmi joga nem volt a dolgozónak igy bánni veled.
2019. okt. 5. 03:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/30 anonim válasza:
Szerintem hasonlóval gyakran lehet szembesülni (mondjuk ez azért kirívó), párszor jártam egy ügyintézőnél, nagyon kedves, aranyos volt, kivéve az utolsó alkalmat, amikor - én is tudtam - hogy ezután nem kap semmit (számlamegszűntetés)...
2019. okt. 5. 03:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/30 anonim válasza:
Jó nagy kretén g*ci. Vajon mennyi lehet ebből a jutaléka? Max 10E Ft?
2019. okt. 5. 04:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/30 anonim válasza:
Bankban takarítasz?
2019. okt. 5. 05:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/30 anonim válasza:
Én az egészet (óra, perc, melyik üzletben) leírnám. Elküldeném az üzletvezetőnek, és a központjuknak is.
Nem azt mondom, hogy utólag tudod bizonyítani, a végén kapsz egy szabvány "elnézést kèrünk a kellemetlenségért" levelet. De azért ilyenért meg szokták rángatni a "kedves" kollegát.
2019. okt. 5. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/30 anonim válasza:
Én leírnám ezt az egészet az üzletvezetőnek. Még nem késő, vissza tudják keresni ki volt.
2019. okt. 5. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
7/30 anonim válasza:
Mit tettem volna? Megköszönöm a munkáját és otthagyom. Ha ennyire nem kell a vásárló akkor megveszem máshol (hozzáteszem jó eséllyel olcsóbban mint a médiamarktban).
2019. okt. 5. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
8/30 anonim válasza:
Még valami. Nem kap semmit ezért? Csókolom, a fizetése csak jutalékból áll? Csodálkoznék. Azért van ott, ez a dolga. Ez olyan mintha a pincér rádöntené a kaját ha kevesli a borravalót...
2019. okt. 5. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
9/30 anonim válasza:
Én megértem, hogy valakinek rossz napja van. De aki nem tud minimum közömbösen viselkedni, az ne vállaljon olyan munkát, ahol ügyfelekkel kell érintkeznie.
A helyedben én felhívnám a főnökét. Nem vagyok egy sz..rkeverő jellem, de amit ez az ügyintéző megengedett magának, az nem egyszerűen mogorvaság, hanem aljasság.
Bár az is igaz, hogy én az első beszólása után otthagytam volna őket.
2019. okt. 5. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
10/30 anonim válasza:
A telefonszámomat direkt rosszul írta a lapra
Akkor miért is írtad alá, ha észrevetted? Miért nem javíttattad ki? Ha valóban bankban dolgozol, tudnod kell, hogy nem mondanak semmit puszira telefonon csak úgy.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!