Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit szoktatok csinálni munka/i...

Mit szoktatok csinálni munka/iskola után?

Figyelt kérdés

Nappali tagozatos hallgató vagyok egy egyetemen, mellette van egy gyakornoki állásom (jelenleg heti 5 nap, napi 8 óra+2 óra az oda-vissza utazás), mellette van egy részmunkaidős állásom és komoly kapcsolatban élek.

Alap esetben felkelek reggel 6-kor, elvégzem a reggeli teendőim, kimegyek a buszhoz, elmegyek dolgozni, délután hazaérek, eszek, bevásárolok barátnőmmel és napi pár órát nekiállok a részmunkaidős állásomnak (kb 70%-ban otthonról végezhető, ami azt jelenti hogy heti max 1-2 alkalommal megyek be személyesen). Ezek után fürdök, megnézünk egy filmet/valami számunkra szórakoztató műsort (néztünk különböző sorozatokat, megnézünk egy-egy Family guy vagy Brickleberry részt), közben vacsora és 11 körül lefekszek aludni. Alapjáraton szeretem ezt a fajta életet, mert lefoglalom magam, elég szép fizetésem van már 22 évesen is, teljes mértékben önellátó vagyok és nem unatkozok.

Ugyanakkor nagyon sok stresszel jár a 2 munkahely és az utóbbi időben gondolkodtam rajta, hogy a részmunkaidős állásomon felmondjak. Nagyon szeretem, de egészségügyileg nem túlságosan kifizetődő és mivel nem 1 hete van ilyen életem, hanem több mint 1 éve, most kezd jelezni a szervezetem.

Éppen ezért, hogy lelkileg és fizikailag felkészítsem magam, egyre több "üres" délutánt hagyok. Ilyenkor nem dolgozok, próbálom lefoglalni magam, tanulok valami újat, olvasgatok vagy valami hasonló.