Jófogás-átverés?
A Jófogáson találtam egy híres, eredetileg 120 ezer forint körül mozgó terméket, amit egy nő kínált 24 ezer forintért, új, bontatlan csomagolásban. Felvettem a hölggyel a kapcsolatot, ugyanis szerettem volna megvásárolni. A nő gyorsan válaszolgatott, de elég fura stílusban, mintha robot lenne, vagy nem beszélné rendesen a magyart, mindent többször le is írt, az átutalásnál a közleménybe pedig egy bonyolult, számokból és betűkből álló kombinációt kellett írnom. Ilyennel még nem is találkoztam, valaki tudja esetleg, hogy ennek mi lehet a funkciója?
Illetve naponta többször írt, hogy mikor tudnám elutalni a pénzt, és minden üzenetében kihangsúlyozta, hogy nagyon fontos lenne neki, hogy a közleménybe írjam be azt a bonyolult szám-és betűsorozatot. Megpróbáltam elutalni a pénzt többször is, ám azt írta a rendszer, hogy szolgáltató által elutasítva, a tranzakció nem sikerült, pedig mindent úgy írtam be, ahogy a nő kérte. Rossz a számlaszám, lehet hogy letiltották? Természetesen már nem tartok igényt a termékre, mert elég kamuszaga van a dolognak, sok mindent nem is értek, esetleg előfordult bárkivel ilyen? Át akarhattak verni?
Nem rossz a számlaszám, letiltja a bank a nyilvánvaló csalókat.
Örülj neki.
És igen, ötödáron minden átverés.
Meg hogy magyarul se tud.
Meg hogy sürget.
Mindig szemelyesen vasarolj jofogasrol keszpenzert. Mert ezzel nem foglalkozott volna a rendorseg se.
Valszeg ratalaltal egy lehuzos migransra. Engem is probalt mar lehuzni egy kulfoldi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!