Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Nagyon haragszom a futárra,...

Nagyon haragszom a futárra, mással is fordult elő ilyen?

Figyelt kérdés

Nagy összegű csomagot vártam, kaptam értesítő mailt, hogy 3 órás intervallumban jön a futár. Megoldottam, hogy legyen otthon valaki, erre a kézbesítési idő vége előtt jön a mail, hogy sikertelen kézbesítés. Hívtam a futárt, kétszer kicsengett, de kinyomott, utána már ki se csengett. Hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy panaszt tegyek, azt mondta a hölgy, hogy a futár meg se kísérelte a kézbesítést.

Holnap munkaidőben megint ülhet valaki otthon, hogy várja ezt a szerencsétlent.

Mit mondanál neki, ha kihozza? Egyáltalán mondanál bármit is? Annyi nem volt benne, hogy felvegye a telefont.



2022. febr. 23. 16:39
 1/9 anonim ***** válasza:
93%

Lehetett akármi is az oka a dolognak, hogy nem tudta kivinni, teszem azt egy baleset (megtörtént eset, a futár furgonnak egy kátyunál kiszakadt a kereke).

Én nem mondanék semmit, lehet nem is ugyan az lesz a futár aki most lett volna (szintén megtörtént eset, egy ismerős leordította a futárt, egy hasonló eset miatt, bár az kissé komplikáltabb volt, próbált a futár közbevágni, ismerős nem hagyta. Majd a futár közölte, hogy megérti, de nem ő volt akkor a kézbesítő.)

2022. febr. 23. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
62%
Nekem dobtak mar a kukaba is es hagytak egy cetlit. Szoval talan te meg orulhetsz is.
2022. febr. 23. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
79%
Előfordult, de nem szólnék semmit...bármi közbejöhetett neki is, lehet pont feltartották, nem készültek pénzzel neki, nagy volt a forgalom, önhibáján kívül történt.
2022. febr. 23. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Elég megértő vagyok, de akkor vegye fel azt a telefont és ne nyomja rám, mert ez rohadt nagy bunkóság. Innen érződik, hogy belefáradt a mai napba, nem volt kedve már kihozni. Mindegy, a borcsija ezzel el is úszott.

Ha előre értesítés és felveszi a telefont, akkor sokkal megértőbb lennék.

2022. febr. 23. 16:56
 5/9 anonim ***** válasza:
57%

Írásban tegyél panaszt a futárra, és ilyenkor illene ellentételezniük, minimum a szállítási díj visszatérítésével. Az ilyet ki kell rúgatni. Nyugodtan veszekedhetsz vele, de először győződj meg róla, hogy a megfelelő emberrel veszekszel-e.

1-es, ha valami történik, akkor azt a futárnak kötelessége jelezni a cég felé, annak meg az ügyfél felé.

2022. febr. 23. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
50%

Ha komplikált a házhozszállítás, nehezen tudod megoldani hogy legyen otthon valaki, kérheted ám csomagautomatába is, vagy postapontra, GLS pontra, stb. (millió helyen van erre lehetőség) vagy munkába is kérheted ám. Én nem állnék neki hőbörögni, ők is csak emberek, bármi megeshet.

Telefont is úgy szint akármi miatt kinyomhatja. Vezet + beszél főnökkel, kollégával fontos ügyben + baleset + stb.

2022. febr. 23. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
75%

Ne a futival veszekedj.


Ha ő az, aki holnap kiszállítja és nincs a a trehanyságán kívül jobb indoka úgyis telibeszarja és feleslegesen cseszed fel magadat, ha meg jó oka volt rá akkor őt baszod le feleslegesen.


Tegyél írasban panaszt és írd a végére, hogy a fogyasztóvévédelmi törvények értelmébwn van 30 napjuk erre válaszolni.


Aztán engedd el.

2022. febr. 23. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
31%
Ha felveszi a telefont, amikor hívtad, most itt kérdeznéd: szabad-e a futárnak vezetés közben telefonálni?
2022. febr. 23. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
54%
A futárnak nem mondanék semmit, viszont a webshopnak jelezném, hogy mi történt, ők meg majd jelzik még külön a futárszolgálatnak, valamint ha több ilyen eset is van, szerződést is bonthatnak velük.
2022. febr. 23. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!