Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Az öngyilkosok miért úgy...

Az öngyilkosok miért úgy ugranak a vonat elé, miért nem a sínre fekszenek?

Figyelt kérdés
Előre is bocsánat a durva megfogalmazásért, de a sínre fekvés szerintem hatásosabb, mert a kerekek alá kerül az ember, szóval tulajdonképpen fel van szeletelve darabokra. Ezzel szemben ha úgy ugrik a vonat elé akkor a vonat elejével érintkezik, a lendület ellöki, és "csak" repül egy jó nagyot, nem? Nincsenek öngyilkos hajlamaim mielőtt valaki megijedne csak unatkozok és olyankor random dolgokon szoktam gondolkodni.

2023. márc. 7. 10:51
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Mert ha kifekszik a sínre, akkor már messziről látszik, és lassítani fog a vonat, meg bármikor meg is gondolhatja magát. Így meg hirtelen történik minden, hogy ne érezzen semmit.
2023. márc. 7. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
93%

1. leírta a lényeget.

De egyébként meg ez egy mendemonda, hogy mindenki "kiugrik" a vonat elé. Sokan tényleg csak kifekszenek. Sőt, nem lennék meglepve, ha a többség úgy csinálná.

2023. márc. 7. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
64%

Én inkább bevezetném a kocsi kipufogógázát a kocsiba, attól csak elalszik az ember és kész.


A mozdonyvezetők 90%-ának biztos megterhelő lelkileg!

2023. márc. 7. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
97%

Nem csak ugrálósok vannak. Sok mozdonyvezető ismerősöm van, meséltek épp eleget erről. Vannak sétálósok akik ott téblábolnak a sínszálak között és várják a vonatot. Van aki ráül a sínre. Van aki keresztben fekszik a sínekre ezek közül van aki csak a nyakát teszi oda és a teste a vágánytengelytől kifelé van. Meg van aki hosszában fekszik rá valamelyik sínszálra.

Végülis mindegy. elég kevés az esély egy olan vasútvonalon ahol 100-120-al mennek a vonatok megállni. Az ácsorgó, mászkáló emberekre rá sem szoktak fékezni a mozdonyvezetők, mert az bárki lehet, nem feltétlenül öngyilkos. Messziről nem látszik senkin hogy öngyilkossági szándékkal van a sínek mellett/között.

2023. márc. 7. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
#4 Amúgy ez igaz főleg mióta elterjedtek ezek a "fekszek az elhagyatott síneken mert az olyan hippi" trend, és ott selfiezgetnek meg nem tudom mit csinálnak.
2023. márc. 7. 12:33
 6/16 anonim ***** válasza:
97%

#5:

Azokat általában nem üti el a vonat, mert a vonatot azért már messziről hallani, meg a fotó ellövése után már elmennek onnan az ilyen alter modellek.

2023. márc. 7. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
27%
Az elvi (!) lehetősége meg van annak, hogy amennyiben időben észlel a kötöttpályás jármű vezetője, a fékezés helyett "ellenfordulatra" kapcsolja át a meghajtást és bár tönkre megy sok minden a jármű meghajtó, ill. fékrendszerében - és a síneknek sem tesz jót, - de jelentős esélye adódik ezáltal arra, hogy megálljon a gázolást megakadályozandó. Az ugró ember esetében bármit is tesz a jármű vezetője, nem tudja már érdemben befolyásolni a féktávot, - ami több száz (1200 ?) méter egy tehervonat esetében...
2023. márc. 7. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
64%
Ismertem villamos vezetőt, aki megcsinálta ezt és működött a régi villamosok esetében. Nem tudok napirendre térni afelett, hogy értelmes dolgot képtelenek vagytok válaszolni egy csomóan a kérdezőnek, de arra mindig van jelentkező, akinek csak annyira futja az értelmi szintjéből, hogy mások normális válaszaiba kössön bele. Ezért teljesen felesleges irkálni, - hasznosabb dologba is ölhetnéd az energiáidat, mint mások válaszaiba belekötni. Ha ennyi eszed van a harmadik hatványon is, akkor inkább ne irkálj!
2023. márc. 7. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
87%

Ez nem normális válasz amir írtál.

Ellenáramú fékezés vasúti járművek esetén csak a nagyon-nagyon régi járműveknél volt lehetséges, az is csak balfékségből. Kifejezetten tiltott az ilyen tevékenység! A 70-es 80-as években és újabban gyártott járműveken pedig már külön védelmi áramkörök gondoskodnak arról hogy ilyent ne lehessen csinálni. Pontosan azért, mert nagyon komoly károkat lehet okozni a járműben. Úgyhogy az elvi (!) lehetősége sincs meg!

Orbitális ostobaságot írtál amit ott meséltek ahol éppen voltál és hallottál valamit. Nem kell ilyen marhaságokkal tömni az emberek fejét!

Ráadásul egy villamosvezetőnek az utasaira is tekintettel kell lennie. Amikor van 60 ember a villamoson és odavágja a féket esélyes hogy lesz legalább 10-15 súlyos sérülés.

2023. márc. 7. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
35%
Nem olvastál figyelmesen, - de több betűt nem érsz...
2023. márc. 7. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!