Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Miért ilyen bunkók a szolgálta...

Miért ilyen bunkók a szolgáltatók?

Figyelt kérdés

Webáruházból rendeltem nem olyan rég egy csizmát. Hozzáteszem teljes lelki nyugalommal, mert nem az első rendelésem itt. A fekete lakkbőr csizna meg is érkezett, ám ahogy kiszedtem a dobozból láttam, hogy az egyik sarkán kívülről egy jókora kb. 5 cm-es bőrbe mélyen belemaró horzsolás van. Mintha műkörömmel jó mélyen bele lett volna szántva. Lefényképeztem és írtam egy e-mailt a problémáról, azonban választ nem kaptam, így felhivtam őket telefonon. Egy végtelen bunkó ügyfélszolgálatos magas lóról kioktatva közölte nincs árucsere de ahhoz jogom van, hogy küldjem vissza, és ha úgy ítélik meg visszakuldik a pénzt. Mire én csak néztem WTF mi az hogy cserére nincs jogom?!

Nem ragozom az egész úgy jött ki, mintha én szándékosan karcoltam volna össze a csizmát! Nagy nehezen eljutottunk oda, hogy ok akkor küldenek futárt a csizmaert. Aznapra szabadságot vettem ki. A futár nem jött. Még egy nap szabadság ugrott erre a sz@rakodásra..

Komolyan nem értem, hogy föleg a mostani gazdasági helyzetben a szolgáltatók hogy engedhetik meg ezt a bunkó viselkedést a vásárló felé, különösen úgy, hogy törzsvásárlónak tekinthető.



2023. nov. 3. 17:43
 1/6 anonim ***** válasza:
Én régebben e-cipőről rendeltem, meg is bántam. Hasonlóképpen jártam az ügyfélszolgálaton. Azóta se rendeltem többet onnan. Nincs benne érdekeltségem, de Ccc üzletekben online rendelés esetén visszárunál normálisabbak.
2023. nov. 3. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
84%
Úgy tudtam, 14 napig elállhatsz a vásárlástól online rendelés esetén indoklás nélkül.
2023. nov. 3. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
45%

#2


Igen, de ha sérül a termék és mondjuk nincs lebeszélve, akkor szimplán azt fogják mondani, hogy NEM. Mindegy, hogy mit mond a törvény, nem úgy működik, hogy valamit összetörsz vagy szétkarcolsz és akkor azt mondod, hogy még sem kell. Itt nyilván nem erről van szó, de szerintem ezt azért jobb tudni.


Olvassátok el mindig az ÁFSZ-t mielőtt ilyen reklamációs dolog van.

2023. nov. 3. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Azért bunkók, mert a gazdasági helyzet ellenére igenis megtehetik, mert van ezer másik vásárló. Leszarják, ha ugrik egy ügyfél. Amúgy ha nagyon borul a bili, akkor kérni kell egy felettest a telefonhoz. Egyből kedvesebb lesz hidd el.
2023. nov. 3. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nincs ellenörzés.


Engem a fundánál(lakásmegtakarítás kapcsán)meg egyenesen félre is tàjékoztatott egy ügyintéző a másik szólt is, hogy az tévedés volt, nem is úgy van.

Aztàn vannak boltokban olyan pénztárosok, akik direkt elkezdenek bkokkot stb hajtogatni mikozben sor van es vàrni kell rájuk aztán direkt totál lassan szolgálnak ki és még le is állnak beszélgetni vevőkkel.

Én màr millio minden kapcsán tettem fel ilyen kèrdéseket magamban, hogy hogy az istenbe nem rugják ki az ilyeneket?

Az egyik üzletnek már híre van hogy a legtetűbb eladót vették fel, de direkt lassuak, nem azèrt mert fogyatékos megváltozott munkaképességű.


A vevő ill ügyfél kiszolgálásnak egyszerűen nincs szerintem kontrollja.

A yettelnél legalább van az a rendszer ha lebeszélted ami kell hogy èrtékeld munkatársunk ügyintézését. Na a yettel online csetes telefonos webcsetes ügyintézők valahogy egytöl egyig tökéltesen normálisak érdekes.

2023. nov. 3. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
47%

be is kéne vezetni mindenhova az ügyfélelégedettség alapon törtènő bérezést vagy épp kirugàst.

Ez meg kereskedelmi jogszabályba tenni.

2023. nov. 3. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!