Nagy cégek telefonos ügyfélszolgálatain, vevőszolgálatain sok ügyintéző miért olyan rosszul képzett? Nem egyszer volt hárman mondtak háromfélét egy kérdésre?
Lehet, hogy Te adod elő félreérthetően.
Vagy nem olyan egyértelmű az ügy, illetve erre a pozícióra gyorsan kell betanulni, és nem biztos, hogy akit meg tud kérdezni jobban tudja.
Alulfizetett, kisfőnökeik által naponta többször megalázott droidok minimális betanítás után, idegileg eléggé megterhelő pozícióban, kitéve rengeteg olyan ügyfélnek, akik a legnagyobb jóindulat mellett is csak az emberi faj szégyenének nevezhetőek, esetleg direkt utaznak arra, hogy "én most osztán felhívom eztet az izét, osztán jaól megmondom a telefonos kisasszonynak, mer' eztet így nem lehet, há' micsoda dolog ez itten".
Szerinted miért ritka köztük az, aki profi a szakterületén? Amint valamelyikük elkezd egy kicsit is érteni valamit, csapot-papot hátrahagyva menekül ebből a pöcegödörből valami emberi munkakörbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!