Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Az nem tudat befolyásolás,...

Az nem tudat befolyásolás, hogy egy cég azzal reklámozza a terméket, hogy a legjobbaknak szánja? Agy mosás folyik?

Figyelt kérdés

A legjobb a legjobbaknak!

Szóval, úgy leszel jobb a többi embertől, hogy az ő termékét használod.

Szerintem ez agymosas!



2014. jan. 9. 10:16
 1/5 anonim ***** válasza:

Ez marketing szlogen, úgyis csak azt lehet befolyásolni aki önmagában sem elég biztos.

Ha tudod mire van szükséged, és értesz is hozzá, akkor úgy sem a szöveget fogod olvasni, hanem a termék tulajdonságait.

21/F

2014. jan. 9. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az összes reklám agymosás.

Én a múltkor a mosópor reklámon röhögtem. Az előző reklámjukba ők voltak a legjobbak, az ő termékükkel mosott ruha volt a legvakítóbban fehér, és legtökéletesebben tiszta.

Ebbe a reklámba meg mit mond? Na mit? Hogy a mostani újítás még jobb mint az előző! Hát normális? A tökéletesnél jobb? :)


Nos ez valahogy pont a fenti példa miatt már unalmas az embereknek, így a reklámcégek már nem a terméket, hanem a termék használóját kezdték el támadni.

Ettől leszel több, jobb, tökéletesebb, stb.

Ennek is az lesz a vége, hogy tökéletes vagy, de az újításunkkal még többet fogsz érni.


A legegyszerűbb, ha az ember nem a reklám mondanivalójára, hanem annak tényleges tartalmára figyel. Így még nézhetőek és szánalmasan nevetségesek is. Lásd fenti példa.

2014. jan. 9. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Dehogynem. De minden reklám befolyásolja a tudatod. Nem véletlen dolgozik rengeteg pszichológus a reklámszakmában.

Pl. ha azt mondja a reklám hogy dönts okosan, akkor ugyanúgy a hiúságodra apellál (okos vagyok, tehát az okos döntést választom, ami nyilván az, amit a reklám sugall), ahogy az általad idézett szlogen. Egyébként ha megnézed, gyakorlatilag minden reklám ilyen. Azt sugallja, hogy az általa hirdetett termék/szolgáltatás igénybevételével szebb, jobb, okosabb, népszerűbb, vonzóbb, menőbb, stb. leszel.


De azért ez még az agymosástól messze van. Mivel a reklámok hatása ellen tudatosan lehet védekezni, az agymosás ellen viszont esélyed sincs.

2014. jan. 9. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Marketing, ennyi. Nem kell neki bedőlni.
2014. jan. 9. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Én azon akadtam ki, amikor a popsikrém úgy volt reklámozva, hogy 'A babáknak, akiket nagyon szeretnek.". Mert aki nem ezt veszi, az egyértelműen nem szereti a gyerekét.
2014. jan. 9. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!