Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni olyankor, ha...

Mit lehet tenni olyankor, ha az üzletek becsapnak?

Figyelt kérdés

Minap voltam bevásárolni. Sok termék akciósan volt feltüntetve a polcokon, így gondoltam veszek most, mert egyébként drágák. Kifizettem, bár furcsa volt , hogy kicsit elszámoltam magam mikor összeadtam kb. mennyit fizetek majd, de hazajöttem a dolgaimmal. Másnap reggel véletlenül elémkerült a számla és akkor láttam, hogy egyiket sem az akciós áron vettem, hanem a rendes árat fizettem értük. Átszámítva (külföldön élek) kb. 2000 forinttal fizettem többet. Lehet nem tűnik soknak, de nekem az. Ráadásként a bevásárlókocsi is elnyelte a pénzérmémet és nem tudtam kiszedni.

Ilyenkor menjek vissza az üzletbe és verjem a pofájukat a polcokon lévő árba és a számlámat közben libegtessem vagy mit lehet ilyenkor tenni?


2018. ápr. 28. 14:23
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

Miután van a kezedben egy számla eladási dátummal, talán óra/perccel, visszamehetsz a boltba és szóváteheted.

Előtte azért megnézném, hogy még most is akciós-e, ez engem igazol.

Ha nincs is így, ettők még szóvá teheted.

Amúgy nem a pénztáros dolga, hogy erre figyeljen nagy üzletben, ezt a gépnek/programnak kell tudnia.

Olykor azért figyelmesen kell olvasni/értelmezni mikor is akció? (Darabszám, időpont, olykor zárás előtt igaz csak)

2018. ápr. 28. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
82%
Asazem pár éve a a szüleimnek a nyugtáján volt egy csoki ami nem is volt a kosárba. Volt is belőle kavarodás mert nem mi voltunk az egyetlenek. Szerintem menj vissza mielött ki rakják a reklamáció nem fogasunk el táblát.
2018. ápr. 28. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm,

csak az akciós ár volt feltüntetve és csak aznapra szólt az akció.

2018. ápr. 28. 14:38
 4/13 anonim ***** válasza:
70%
Asszem*
2018. ápr. 28. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Kb. 4 hete ugyanebben az üuzletben vettem baracklekvárt és mikor hazaértem és kinyitottam, akkor láttam meg, hogy egy hatalmas penészdarab van benne. Aztán megnéztem a lejárati dátumot és 2016. szeptemberében lejárt. Azt azonnal visszavittem kicserélni. Még mondtam is nekik, hogy ellenőrizzék a többit nincs -e lejárva, erre semmi reakció, csak egy oké.
2018. ápr. 28. 14:41
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

Vásárlás után megnézed a blokkot ha eltérést tapasztalsz mész a vevőszolgálati pulthoz , ott visszaadják a különbözetet plusz valamennyi kupont.

De ha márcsak otthon látod nem csinálhatsz semmit.

2018. ápr. 28. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

Én mindig azt csinálom, hogy amikor akciós dolgot veszek akkor vagy felírom magamnak egy papírra vagy lefényképezem az árat ami a polcon van.

Pénztárnál meg figyelek mindent amit a pénztáros beüt a gépbe. Memóriám jó, így egyből észreveszem, hogy egy akciós terméket nem jól üti be a gépbe. Rögtön szóvá teszem, hogy ezt most ellenőrizze mert ez akciós. Ha a pénztáros ezt nem tudja mert már benne van a gépben akkor egyből megyek a recepcióshoz vagy ha olyan a termék, akkor közlöm az eladóval, hogy sztornózza az árut, az nem kell...

2018. ápr. 28. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
34%

Egyszerű.


Nem mész oda többet, van 5000 üzlet.


Mást felesleges tenni, vagy kiröhögnek vagy nem lesz semmi.

2018. ápr. 28. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm nektek is.

Legközelebb már okosabb leszek.

A bevásárlókocsi által elnyelt pénzzel mit lehet kezdeni? Egyszerűen nem tudtam kivenni és utána láttam, hogy többen is így jártak, mert a kocsik bár egymáshoz voltak "fogatva" a lánccal, de többen benne volt a pénzérme.

2018. ápr. 28. 14:50
 10/13 anonim ***** válasza:
100%
A fizetés után mikor pakolod el a dolgokat, amiket vettél, akkor gyors átfutod a blokkot. Csak is így fogadják el a reklamációt.
2018. ápr. 28. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!