Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit csináljak, ha már élni...

Mit csináljak, ha már élni sincs kedvem a sikertelen álláskeresés miatt (sem)?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok, nyáron végeztem el egy BA képzést, most levelezős vagyok mesteren, és egyszerűen szerencsétlen vagyok, voltam pár interjún, egyikre sem jeleztek vissza már egy ideje, ráadásul a környék nem is bővelkedik a munkalehetőségekben... A szüleimmel lakok jelenleg, de már egyre nehezebben megy az együttélés is, szeretnék már külön élni, de munka nélkül nincs pénzem, pénz nélkül meg költözni sem tudok, nem szeretnék a szüleimtől kérni, meg egyébként sincs sok nekik sem. Spórolt pénzem is alig van, életkedvem meg semmi.

Barátaim sincsenek már, bár őket nem is tartottam igaz barátnak, volt, aki lopott tőlem, volt, aki csak kihasznált... Barátom sincs, nem is volt, és így nem is hiszem, hogy mostanában változni fog, mert senkinek nem kell egy búvalb*szott barátnő, még akkor sem, ha egyébként szép, meg kedves.

Van értelme így élni egyáltalán? Már itthon vagyok 3 hónapja, tanulgatok, próbálom képezni magam, segítek itthon is, de egyre többször gondolok arra, hogy befejezzem ezt az életet, mert elegem van már belőle. Egyedül a szüleim miatt hezitálok, vagy éppen a csodára várok, de nem történik semmi, én meg csak egyre depressziósabb leszek, veszekszek mindenkivel, ellököm magamtól az embereket...

23/l


2018. szept. 19. 18:49
 1/8 anonim ***** válasza:

Szabad tudni rólad egy kicsit többet? Merrefelé laksz, mivel próbálkoztál eddig, mi az, ami miatt nem jött össze, ami nem jött össze? ... Biztosan a részletekben van valami:)

Ha szeretnéd, privátban is írhatod

2018. szept. 19. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%