Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért van ennyi inkompetens...

Miért van ennyi inkompetens barom ember?

Figyelt kérdés

Hali.

Ország legnagyobb távközlési vállalatánál vagyok műszaki support, és nap mint nap, belefutok legalább 10-20 annyira ostoba emberrel,hogy kivisznek az életből, ezek tényleg ennyire ostobák vagy megjátszák?

A legtöbbje ez az okoskodó DR.bohóc..

Ugye van egy folyamata a hibabejelentésnek, pl áramtalanítás .stb.. és elkezdi az idióta,hogy mi az az áramtalanítás? most komolyan ennyire tudatlan az átlagja?

Meg hogy az miért így/úgy van, szépen le van írva ÁSZF-ben, ha aláírta a szerződést akkor elfogadja ezt is... és akkor az a válaszuk,hogy azt senki sem olvassa!!

LOL,nem tudom ki hogy van vele, de én ha szolgáltatóhoz megyek az az első,hogy megygőződök,hogy az nekem megfelel, pl számlázásban,szolgáltatásban(éves rendelkezésre állás..stb)

És ha ezt mondom másnak, akkor azzal jönnek,hogy én se értek mindenhez...

IGAZ, de én nem is hívom az áramszolgáltatomat,hogy jöjjön ki és csavarjon be egy lámpát, stb..

Olyan irrieleváns elvárások vannak az ügyfelek részéről.

Véleményetek?


2019. szept. 4. 19:52
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
81%

En megertelek, de ha kicsit idosebb es bolcsebb leszel rajossz hogy nem szabad ezen bosszankodni. Orulj neki hogy Te ertelmesebb vagy.

Azonban ne feledd, lehet hogy rad is igy gondolnak nalad “okosabb” emberek. Ahogy ram is. Szoval elèg rettenetes az ossztarsadalmi butasàg, de nem tudsz ellene tenni. A legtobb amit tehetsz az hogy a csaladod, kornyezeted pozitiv iranyba tereled, a tobbit engeddnel bagy ràmèsz :)

2019. szept. 4. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
70%

Imádok ilyen sztorikon szörnyülködni, de egy fél napot se bírnék ki ebben a munkakörben. Minden tiszteletem azé, aki el bírja viselni!

Nem tudom én se feldolgozni ezt a szintű butaságot, ki is borulok tőle nagyon hamar.

Egyszer megfogalmaztam egy ilyet: amikor van egy feladat és ahhoz egy magyarázat, amiről úgy véled, hogy még a hülye is meg tudja csinálni, akkor jön egy hülye és bebizonyítja hogy nem. És ez az a szint, amikor csak állsz, nézel és nem vagy képes feldolgozni. Napi szinten találkozom a saját kollégáim részéről ezzel. Sajnos részint nekem is kell a munkájukat felügyelni, koordinálni ahhoz, hogy az enyém is haladjon. Úgyhogy át tudom érezni a helyzeted, maximálisan. Nekem annyi szerencsém van, hogy őket bármikor ott tudom hagyni vagy másra áthárítani a segítséget ha már nagyon kivan a mindenem a dologgal.

Tényleg ennyi hülye van, csak azt nem tudom, honnan jönnek.

2019. szept. 4. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
76%
Ugyanezt érzik a boltosok, pincerek etc., nem csak titeket telekomos diakmunkasokat tisztelnek meg...
2019. szept. 4. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
78%
A legrosszabb kombó: laikus + dühös, és csak mondja a magáét. Szerintem nincs még egy olyan munkakör, mint a telsupportos, aki ennyi kapott utálatot szerez a munkája során. Talán még a telemarketinges, de arra inkább rácsapják a telefont, nem fárasztják le. Az ember csak akkor hív ha baja van, ha panaszkodni akar, ha be akar olvasni, és ez mind azon az emberek csapódik. Mintha csak te lennél a Té személyesen, és miattad nincs internet. És persze ezeket jópofizva hallgasd végig, meg mondjál olyanokat mint egy túsztárgyaló, nehogy felrobbanjon a hívó.
2019. szept. 4. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

És másfél éve csinálom :D csodálkozom is, hogy ezt hogy bírom :D

Néha már csak kinémitom a vonalat és szakadok :D múltkor mondom a csávónak aki nagyon okosnak hitte magát az ONT-t routernek hitte, vagy 20 percig mondtam,hogy nem az :D és hogy reseteljük együtt az eszközt, errő ő hát én ne kérjem meg ilyenre mert nem tudja mi az a reset :D mondom pillanat(távolból újraindítottam) és hopp működik :D és csodálkoznak, 20perc vitatkozás után,hogy nekem van igazam,és rámbassza a telefont :D

2019. szept. 4. 20:05
 6/13 A kérdező kommentje:
Vagy a legjobb, írtam,hogy műszakis vagyok,és IVR-ban összevissza nyomkodja az ostobája, és a számlázsi panaszával okoskodik nekem, már 5 perce mondom,rossz helyen van, nem tudok segíteni... és üvölt, hogy ő pedig jó számot hívott :D akkor kapcsolok nekik kis zenét :D
2019. szept. 4. 20:07
 7/13 anonim ***** válasza:
40%

Gondolom valami kábeltévé szolgáltatónál vagy ügyfélszolgálatos...

Ha normális szolgáltatást biztosítanának a cégek, akiknek nem kevés pénzt fizetek, hogy végig tudjak nézni zavartalanul egy műsort, akkor nem kellene áramtalanítanom hetente minimum egyszer!! Szóval ennyi. Egy idő után az ügyfél is besokall...

2019. szept. 4. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
49%
Én sem bírnám ezt elviselni, ezért eszemben sincs hasonló munkakörben dolgozni. Láthatólag neked sem megy, profilváltáson nem gondolkoztál még? Valami IT-s meló kéne, ahol nagyon max a közvetlen munkatársakat kell tudnod kezelni.
2019. szept. 4. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

# 7/8 Időpont ma 20:13


Ahha :) érdekes 37-en vagyunk műszakisak, illetve családomban mindenkinek ilyen szolgáltatása van, és 3 éva alatt nem volt soha semmi probléma, és igen is vannak lefagyások, ilyenkor nem a szolgáltatót kell hibáztatni hanem a fizikát ;) de már megint csak egy okoskodó :)

2019. szept. 4. 20:15
 10/13 A kérdező kommentje:
De csinálom a mérnöki infót :D ahogy végeztem megyek is innen, illetve már van is egy kettő cég ahol szívesen dolgoznék :D akár béralkus dolgoba is belemegyek :D
2019. szept. 4. 20:16
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!