Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Kinek lehetett itt igaza?...

Kinek lehetett itt igaza? Csúnya bolti veszekedés

Figyelt kérdés

A minap nagyon csúnya veszekedésnek voltam tanúja egy élelmiszerboltban. Két nő közt zajlott (eladó és vásárló).


A vásárló visszament reklamálni a cukrászsüteményeket is árusító részlegre, hogy az eladó az ő süteményeit túl kevés, túl vékony papírba és egybe csomagolta, emiatt a krémek összekeveredtek, és már nem volt olyan gusztusos. Kérte volna, hogy legközelebb több papírba és elválasztva csomagolják.

Az eladó rögtön azzal kezdte, hogy amit ő kér, az nem lehetséges, és ha nem érti meg, az üzletvezető fogja elmagyarázni.

Lehetett valami előzménye, amit nem hallottunk, mert az eladó válasza is erre utal (mondhatta ezt már máskor is ez a vevő), na meg tényleg fennhangon mondta ezt az eladó a vevőnek.


Na, erre a vevő se maradt adósa:

V (vevő): Ne kiabáljon velem, mit kiabál maga velem? Ha én kezdek el kiabálni, abból baj lesz!


E (eladó): Ne fenyegetőzzön, hanem értse meg, hogy ezt így nem lehet! Lassan csomagolóanyagunk se lesz! Eljön az az idő, amikor magának hozza a műanyag dobozt vagy nem kap süteményt!


V: Tudja mit, inkább hozok dobozt, minthogy ilyen silány minőségű kiszolgálásért pénzt adjak! Az idős szüleimnek vittem volna a süteményt, akiknek így nem tudtam odaadni.


E: Odaadhatta volna, ha nem a táska aljára teszi és odafigyel rá!


V: Hogy jön maga ehhez, hogy kioktasson? Majd ha beírok a vásárlók könyvébe, akkor megnézheti magát!

(Itt már ordítottak, mindenki elpucolt körülöttük. Az összes csemegepultos várakozó elment onnan, köztük én is. Sajnos a bolt másik végében is hallottuk a folytatást.)


E: Fogja vissza magát, ne ordítson itt! Amit akar, az nem lehetséges, fogja már föl!


V: Tűrhetetlen, felháborító, hogy mit enged meg magának egy vevővel szemben! Már nem is a süteményről van szó, hanem a maga stílusáról! Nem értem, hogy engedhetik emberek közelébe!


E: Ha nem érti meg, akkor nem érti meg, erről nem én tehetek!


V: Maga meg fogja magát és menjen vissza az iskolába, ha már nem tanították meg magának, hogy hogyan beszélünk a vevővel! Ha egyáltalán elvégezte, mert azt is kétlem! (egy kb nyugdíj előtt álló, idős eladónőnek ordította ezt)


E: (itt már sírt) Na most menjen innen! A viszontlátásra!


A vevő tényleg odébbment (normális, átlag 50-es volt, egyáltalán nem garázda, cirkuszolós elemnek nézett ki, de most kikelt magából), és a pénztárig fújta, végig a bolton, hogy hogy dolgozhat itt ilyen eladó, és rég ki kellett volna már rúgni.


Mondanom sem kell, menekültünk a közeléből. Kellemetlen és fájdalmas volt ezt látni, hallgatni.


2022. szept. 14. 21:24
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
84%
Neked vagy nagyon jó memóriád van, vagy pedig az egyik szereplője voltál a sztorinak, és itt keresel önigazolást 😃
2022. szept. 14. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Dehogy vagyok én szereplője. Akaratlanul kénytelen voltam végignézni és hallgatni. Egyébként a memóriámból élek, szellemi munkám van, de amúgy is mély nyomot hagyott bennem, sajnáltam őket.
2022. szept. 14. 21:31
 3/21 anonim ***** válasza:
85%

Tudja szösz, de nekem egy másik kérdés jutott eszembe, a pontos sztorira nem emlékszem, de mintha az eladó szólt volna a vevőnek, hogy használjon kosarat, az meg elkezdett ordítani, mire visszaordított az eladó, és hogy ki a hülye. És bár a stílussal senki nem értett egyet, aki próbálta megérteni az eladót is (mivel nem ő kezdte az ordítást) a végén ő volt az eladó, mert biztos, hogy saját magát védi a rohadék...

Most is ilyen érzésem van...

2022. szept. 14. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
66%

Szépen leírtad emlékezetből, kicsit sem para ám, hogy ennyire megy fejből... :D

Egyébként ebből nem lehet tudni, hogy kinek volt igaza, mert nem tudjuk, pontosan miből indult ki a vita.

2022. szept. 14. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
76%
cool story bro
2022. szept. 14. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Egy egyszerű vásárló vagyok a sokból, aki akkor, aznap emiatt nem kapott süteményt. A sütemény szót ki se mertük ejteni, nemhogy kérjünk. Mindenki elment onnan.
2022. szept. 14. 21:35
 7/21 A kérdező kommentje:
4-es, miért is "para"??? Nem az a jó, ha valakinek jó a memóriája? Lassan szégyelljem magam érte, vagy mi?
2022. szept. 14. 21:36
 8/21 Darius- ***** válasza:
38%

Az a helyzet, hogy az arusito hazudott.

Kulon kell csomagolni kulonféle arut.

Az nem igaz, hogy nem lehet, ne sporoljon. Ha két kulonbozo ember veszi meg akkor is egybe rakja ?

2022. szept. 14. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
90%
A vásárló arrogáns volt, ha az élelmiszer fogyasztható, de küllemében nem esztétikus, és már elmondásod szerint több alkalommal is járt ott, akkor előre jelezhette volna a kívánalmait, vagy elkerüli a cukrászdát. Az eladó pedig nem megfelelő hígadtsággal kezelte a helyzetet, diplomatikusabban kellett volna deeszkalálni a feszültséget, esetleg valamilyen megoldást találni amivel mindkét fél megelégszik.
2022. szept. 14. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
91%

Ez a teljes sztori?

Szerintem mindkét fél hibázott.


Dolgoztam már kasszánál, én ilyenkor egyből hívtam az üzletvezetőt/felettesemet. Valamiért ilyenkor az ilyen vevők egyből elkezdtek visszavenni a hangerőből, és megértőbbek lettek.

2022. szept. 14. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!