Ha valaki él a jogaival, mint fogyasztó az "boomernek" számít?
A fiam mondta rám a múltkor,hogy boomeres vagyok.De, nem értem miért.
Úgy gondolom, élni kell a jogainkkal, ha egy szolgáltatás nem olyan színvonalú, ahogy hirdetve van.
Pár hónapja az egyik amerikai gyorsétteremben ettünk és gond volt a rendeléssel, nem is kicsi.Hazaártunk, már indítottam is a panaszlevelet egy e-mailben.
Vagy a múltkor, egy buszsofőr bután viselkedett a fiammal, rögtön bepanaszoltam a Volánnál az illetőt, járatszámmal, időponttal együtt.
Szerintem, ez a normális, ugyanis, ha nem panaszolunk, akkor sohasem fog javulni az adott szolgáltatás.
Ha valamit igénybe veszünk, valamiért fizetünk, az legyen olyan, ahogy annak papírforma szerint kell.
Szerintem szánalmas ez a viselkedés, hiszen ahelyett, hogy ott helyben oldanád meg a helyzetet, csak később panaszkodsz a vezetőségnek. Számomra ez olyan, mint amikor egy ovis sírva fut az óvó nénihez árulkodni,
Megnyugtatlak, a főnökség általában nem foglalkozik az ilyen panaszokkal, mert egyrészt van jobb dolguk, másrészt a legtöbben nem engedhetik meg maguknak, hogy elküldjék a dolgozóikat, amennyiben nem valami valóban komoly probléma van a háttérben. (Harmadrészt nagyon sokszor a "fogyasztóval" van a probléma.)
24/N
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!