Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Ha valaki él a jogaival, mint...

Ha valaki él a jogaival, mint fogyasztó az "boomernek" számít?

Figyelt kérdés

A fiam mondta rám a múltkor,hogy boomeres vagyok.De, nem értem miért.

Úgy gondolom, élni kell a jogainkkal, ha egy szolgáltatás nem olyan színvonalú, ahogy hirdetve van.


Pár hónapja az egyik amerikai gyorsétteremben ettünk és gond volt a rendeléssel, nem is kicsi.Hazaártunk, már indítottam is a panaszlevelet egy e-mailben.

Vagy a múltkor, egy buszsofőr bután viselkedett a fiammal, rögtön bepanaszoltam a Volánnál az illetőt, járatszámmal, időponttal együtt.


Szerintem, ez a normális, ugyanis, ha nem panaszolunk, akkor sohasem fog javulni az adott szolgáltatás.



Ha valamit igénybe veszünk, valamiért fizetünk, az legyen olyan, ahogy annak papírforma szerint kell.


2023. júl. 17. 12:17
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
58%
A fiad egy újgenerációs életképtelen kis pöts. Ne foglalkozz azzal amit mond!
2023. júl. 17. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
45%
Szerintem meg rohadt gáz. Ha baj van a kajával azt ott jelzem és nem később írogatok a cégnek, akik amúgy is lesz.rják
2023. júl. 17. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
55%
Ha lenne fiam és azt mondaná, hogy boomer vagyok, akkora frászt lekavarnék neki, hogy a fal adná a másikat. Utána meg repülne a bőröndjével együtt. Kis farok.
2023. júl. 17. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
49%
Ha kis faroknak titulalod a gyereked, akkor nem is értem min csodálkozol, ha beszól
2023. júl. 17. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
82%
azt se tudják, mi a boomer, csak dobálóznak az amerikai hatásra átszivárgott divatszavakkal
2023. júl. 17. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
42%

Szerintem szánalmas ez a viselkedés, hiszen ahelyett, hogy ott helyben oldanád meg a helyzetet, csak később panaszkodsz a vezetőségnek. Számomra ez olyan, mint amikor egy ovis sírva fut az óvó nénihez árulkodni,

Megnyugtatlak, a főnökség általában nem foglalkozik az ilyen panaszokkal, mert egyrészt van jobb dolguk, másrészt a legtöbben nem engedhetik meg maguknak, hogy elküldjék a dolgozóikat, amennyiben nem valami valóban komoly probléma van a háttérben. (Harmadrészt nagyon sokszor a "fogyasztóval" van a probléma.)

24/N

2023. júl. 17. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
42%
Ezek a mai gyerekek a gazak inkabb 🤢
2023. júl. 17. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
38%
Gyereknevelésből egyes, úgyhogy mit számít már egy-két panaszlevél. A többit előttem leírták. Nem fotelforradalmárkodni kell, ha már nem bírsz magaddal, hanem ott helyben rendezni a dolgot. Ja, ahhoz bátorság is kellene, arc meg név...
2023. júl. 17. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
0%
Látom megjöttek a kamufiókok vagy a többi véresszájú boomer. Lehet lepontozni, de attól meg gondolj bele, hogy nincs igazad
2023. júl. 17. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
71%
Csak attól, hogy élsz a jogaiddal, nem, de szerintem nem a leghatékonyabb jogérvényesítési módot választottad.
2023. júl. 17. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!