Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » A Nike meg az Adidas stb...

A Nike meg az Adidas stb sikeres márkák miért erőltetik a fekete bőrű emberekkel való marketinget?

Figyelt kérdés

Mostanában egyre gyakrabban látom Facebookon, mint egyfajta erőltetett reklámot négerekkel.


Amit nem értek: miért kell egy jól bevált márkát ilyen csúnya módon az emberek arcába tolni? Félreértés ne essék, nem a négerekkel vagy más származású emberekkel van bajom, hanem ezzel az erőltetett sz.rral.


Én már több alkalommal is vásároltam márkás ruhákat (sokszor 40% kedvezménnyel) és tényleg tartósabbnak bizonyultak mint sok noname ruha.


Úgyhogy tényleg nem értem az egészet. Az emberek többségéből pont ellenszenvet vált ki ez az egész, és csak a kisebbség (idióták) örülnek ennek az erőltett fosnak.


Miért jó ez?


márc. 4. 21:37
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
26%

Engem is zavar. Mert nem érzem hogy nekem szól. Nem vagyok egy kövér néger nő. Ezért fura... nyugodtan vásároljon az, aki ettől még ezt szereti.

Azért is fura meg, mert itt azért többségben fehérek vannak nálunk...

márc. 5. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
35%
Mindenki erőlteti. Most egymás elfogadását kell erőltetni. Hogy James Bond legyen fekete. Na persze.
márc. 5. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
72%
#10 csupán igazságtalan hogy egy modell aki rááldozza az életét hogy jól nézzen ki, és komoly önkontrollal rendelkezik, ugyan annyi fizetést és megbecsülést kap, mint aki semmit nem tesz azért, hogy követendő példa legyen. Sosem mondtam hogy a kövérek egészsége miatt aggódok. Engem nem érdekel hogy ki hogy mérgezi magát.
márc. 5. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
nem azt mutatja be a reklám hogy kik gyártják a cipőket?
márc. 5. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%
Mert ők is célközönség. Oké, hogy pont Magyarországon nem élnek sokan, de amerikai cégről beszélünk, ott azért meglehetősen sokan vannak, és Nyugat-Európában is bőven. Minél többen vannak megszólítva, annál többen vásárolnak, a cégek meg remélem nem meglepő módon pénzt akarnak keresni.
márc. 5. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

#13 valljuk be a modellek többsége szépnek született vagy volt pénze a műtétekre (khm Hadid család). A súly csak egy kis része a dolognak, attól nem lesz meg a modell magasságod, vagy az arcszimmetriád meg.

A szakma maga nem igazságos alapból, sem most sem pedig a jövőben.


Modellnek a feladata hogy el tudjon valamit adni ami rajta van vagy amit reklámoz. Ha kövér modellek kellenek vagy épp botsáskák mert azzal tudnak eladni sporttermékeket a cégek jobban akkor ennyi.

márc. 5. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

"Mert ők is célközönség. Oké, hogy pont Magyarországon nem élnek sokan, de amerikai cégről beszélünk, ott azért meglehetősen sokan vannak, és Nyugat-Európában is bőven"

Nem nagy trükk mindegyik országra szabni a reklámokat. :) marketinges vagyok és épp ilyeneket csinálok.

márc. 5. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

#17 Itt nem a nagy trükk a lényeg hanem hogy egy cég akar/megéri e 3-4x töbet költeni vagy sem


Cégek dollármilliókat költenek 1-1 kampányra amit meg csinálnak, nem biztos hogy érdekük ezeket a kampányokat országra szabni. Egy sportcipő ugyanannyira releváns az USA ban mint Magyarországon

márc. 5. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

13, de a ruhának nem a modell a lényege. Vagyis nem úgy, ahogy gondolod.


A Nike egy cég, és minél több embernek el akarja adni a termékeit.


Egyik munkavállalót sem érdekli, valaki mennyit dolgozott valamiért vagy mennyire akarja. Ha ezer modell közül van egy dagadt, nehogy már beinduljon a hisztigép.


Soha nem értettem, miért 20 évesekkel reklámoznak ránctalanítót, tökéletes bőrűvel pattanástalanítót, miért szőrtelen lábat borotválnak...


Közeledünk a valósághoz. Az embereknek tele a tökük, hogy vannak, akik nem tudják, milyen a bőr valódi textúrája, mert minden photoshoppolt. A cégek is kezdik felismerni, hogy ha csak a size 0 tökéletességeknek, és a 6 pack hasizmosoknak árulnak, kihagynak egy csomó valódi vásárolót.


Nekem a mai napig bosszúság, hogy ha online nézek ruhákat, minden modell 176+ centi. Én a 156 centimre nézem a ruhát. Gyártják is ekkorában. Akkor miért nem láthatom, hogy egy törpön meddig ér?

márc. 5. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Nem a magyar piac érdekli ezeket a cégeket, kis ország vagyunk. Kint meg a feketék (is) szeretik nagyon ezeket a márkákat. A magyarok azt nem értik meg mikor ilyeneken háborognak, hogy attól még hogy a mi kis országunkban nincsenek feketék, nyugaton, amerikában ők nem kisebbség, hanem ugyanolyan aktív fogyasztó réteg mint a fehérek. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy az ilyen srortmárkákra már nagyobb kereslet van a feketék mint a fehérek között. Egy nemzetközi cégnek TE vagy a kisebbség, aki itt mucsisztánban totál vakon van, és összemossa a bőrszínt meg a melegeket. Vásárolod a leértékelt, olcsóbb ruháikat, és azt hiszed majd hozzád igazodnak. Nem a gazdag kinti feketékhez, akik meg sokszor gyűjtik a drága, limitált modelleket ezektől a márkáktól. Ne viccelj már. Nem te vagy a célközönségük.
márc. 5. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!