Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Egyre jobban undorodom a...

Egyre jobban undorodom a multi bevásárlóközpontoktól, más is így van ezzel?

Figyelt kérdés
A tv,a média mindenhol fárasztja az embereket reklámokkal,egyre ócskább szemetebb termékekkel,"csak 9.99999,"meg csak ennyi meg annyi,ótvar párizsik,hányinger cuccok filléres áron,igénytelenebbnél igénytelenebb reklámokkal.Megy a család,elkefél egy fél vasárnapot,többe kerül a benzin a kocsiba,mint a nyereség,de megy és megy,óccsó kóla,óccsó csoki,úgy ahogy van nevetséges az egész.Én lesétálok a közeli boltba,minden megvan 5 perc alatt,és egyáltalán nem drágább.Ha a marketben eltöltött időmet munkával töltöm,sokkal jobban járok,mint az 5 Ft-tal olcsóbb margarinnal...

2016. ápr. 2. 21:06
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

"A 99-ezés régi marketing trükk és mai napig bejön . Mert az emberek hülyék ,legalábbis a nagy többsége az. Sokkal olcsóbbnak látják mert kevesebb a számjegy nem 5 hanem pl csak 4 és ez tudat alatt hat a többségre,kimutatható és hasznot hoz akkor meg miért ne alkalmaznák?"


Hát a számjegyek száma igen sokat számít ott, ahol 1999 van 2000 helyett kiírva... Én mindig azt látom többnek, amiben sok 9-es van...

2016. ápr. 4. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
Ott nem számít persze ,de a 999 és az 1000 ,vagy 9999 vagy 10000 az nagy különbség pszichológiailag . Az 1999-nél az számít hogy 1-esel kezdődik nem 2-esel . Itt mindenki okos és átverhetetlen ,de pontosan kimutatható vevőnövelő hatása van ezeknek a trükköknek és még vannak ezen kívül is "trükkök százai" a kereskedelemben. Simán becopja az átlagbutavevő aki a többséget adja.
2016. ápr. 5. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!