Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Szerintetek nem fura ha 13...

Szerintetek nem fura ha 13 évesen fizikus szeretnék lenni?

Nagyon szeretem a matekot és a fizikát és, mivel a műszaki dolgok nem érdekelnek ezért elhatároztam ,hogy fizikus leszek mert mióta van fizika órám azóta nagyon érdekel. Azt szeretném megkérdezni,hogy szerintetek ez nem fura avagy ciki mert a mai fiatalok többségének eszébe se jutna ez a pálya. Válaszokat előre is köszönöm!

2017. aug. 19. 22:54
1 2
Nem mert te még nagyon gyerek vagy,ergo ilyen fiatalon mindenki valami nagy hivatást kézel el magának mind foglalkozás.(űrhajós,tudós,csillagász,kutató,régész,stb)
2017. aug. 19. 22:57
Csak ezekhez rohadt nagy inteligencia vagy tehetség kell :) Nem hiszem hogy fizikai képleteket találtál volna ki.Inkább arra gondolsz hogy majd ha nagy leszel osztod az észt mindenkinek és téged ezért fognak fizetni.De ez nem igy működik
2017. aug. 19. 23:03

De én tényleg komolyan gondolom ezt! Tudom,hogy fiatal vagyok de én akkoris tudom mekkora elhivatottság kell hozzá,hogy valaki fizikus legyen. Azt is tudom,hogy vannak nehézségei(nagyon jó absztrakciós kézség kell hozzá,mint ahogy már leírtam hatalmas elhivatottság mert egy kezdő fizikus kutató nem feltétlen sőt biztos nem keres jól)

annak ha valaki a fizikusi pályát választja. De nem kötözködésből mondom félre ne értsd. Amúgy meg köszönöm a válaszodat.

2017. aug. 19. 23:06
Nem nem osztani akarom az észt hanem kutatni,új dolgokat megtudni univerzumunk működéséről.
2017. aug. 19. 23:08
Ahhoz minimum fizika tanárnak kell lenned.Hogy új dolgokat fedezz fel ahoz meg nem elég az hogy tudsz mindent az eddig ismert fizika törvényeiböl.Új törvényeket felfedezéseket kellene tenned.Azért ezt nem elég akarni sajnos :)
2017. aug. 19. 23:19
Miért kéne fizika tanárnak lennem mért kéne a tanári specializációt választanom?
2017. aug. 19. 23:22
 7/19 Mojjo ***** válasza:
@6: nem kell. És ne aggódj, nem fura. Hajrá, tanulj keményen, olvass minnél többet fizikáról az iskolai anyag mellett is, és ne hagyd, hogy bárki vegye a lelkesedésed! Szóval hajrá, csak keményen! Kellő kitartással, sok munkával és egy csipet tehetséggel ez menni fog :)
2017. aug. 19. 23:45
 8/19 Mojjo ***** válasza:
vegye = elvegye
2017. aug. 19. 23:46
Nagyon szépen köszönöm az utolsó válaszolónak,hogy egy ilyen lelkesítő választ adott már éppen kezdett lankadni a lelkesedésem. Úgyhogy mégegyszer köszönöm.
2017. aug. 19. 23:50

Szia! A 44%-os válaszadóval ne foglalkozz, hülyeségeket beszél.

Szerintem az lenne szokatlan, ha 13 évesen pl. közgazdasági elemző szeretnél lenni :) Részemről nem fizikusnak mentem, de rengeteg laikusoknak írt könyvet olvastam a modern csillagászatról, és szerintem is nagyon érdekes. Tartsd meg a lekesedéset, és tegyél a céljaidért. Annyit érdemes észben tartani, hogy Magyarországon nagyon kevés kutatás zajlik. Ha teheted, majd vagy eleve külföldi egyetemre menjél, és ott már a tanulmányaid alatt rengeteg lehetőséged lesz bekapcsolódni kutatásokba.

2017. aug. 19. 23:58